Witam
Jak w tytule mam pytanie odnośnie blokady na przełożeniach (krótkich przełożeń) w skuterze peugeot jetforce. Ile obrotów dzwona powinno byc na odblokowanych przelozeniach wzgledem 1 obrotu kola? Zauważyłem, że juz przy predkośći ok 75 kmh skuter wchodzi na bardzo wysokie obroty i nie idzie dalej. Przyspieszenie do tych 75mkh jest dosyc dobre, ale poźniej nie chce isc nic dalej. Nawet jak jade w dwie osoby to efekt jest identyczny sta też moje pytanie. Myślałem, że to wina zbyt lekkich rolek, ale nawet po wsadzeniu ciezszych efekt jest podobny
setup:
cyl airsal t6 alu 70cż
wario polini speed control rolki 7.7
spreglo seria, sprezyna oryginalna (dosyć twarda)
dzwon tec
wydech next r
gaznik dellorto 17,5
filtr polini airbox
za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuje
PS. czy przelozenia np z peugeota ac bedą takie same? ponieważ znalazlem pare zestawow dluzdzych przelozen stage6 do ac a do lc w rozsadnej cenie nigddzie nie ma. Wizualnie wydaje mi sie, że są identyczne, ale wole sie upewnic