w moim skuterze mam taki problem ,gdy startuje rozrusznikiem wyrażnie nie wysprzęgla do końca nie nie można odpalić silnika ,jak postawie na nuszkach i tylne koło jest w powietrzu to odpala.Czy jest jakaś regulacja sprzęgła .Proszę o pomoc .
regulacji jako takiej nie ma ale może się coś zacinać. trzeba otworzyć pokrywę napędu i popatrzeć. tylko że żeby tak dobrze popatrzeć to trzeba mieć blokade sprzęgła.
czy jak to koło wisi w powietrzu i odpala to to koło się kręci? A jak go postawisz na ziemie wtedy to już sobie chodzi dalej?
btw, co to są nuszki? to coś jak uszki?
witam jak stawiam na podwójnych stopkach tak że tylne koło jest w powietrzu to skuter odpala i koło tylne się kręci wtedy bardzo nie równo na tylnym kole te sprzęgło pracuje,jak postawie na koła to nie odpali tak jak by do końca nie wysprzęgla.Przedtem normalnie można było go odpalić po wymianie paska tak się dzieje.Czy może to być wina troszkę krótrzego paska?.Na starym jest oznaczenie takie 177/681 a na nowym takie 678/18.W sklepie mówili że pasuje
A rolki ci się przy wymianie paska nie spionowaly w wario?
Zdejmij osłonę z napędu i przejrzyj czy coś Ci nie blokuje. Kręcąc ręką koszem sprzęgła, nie możesz czuć oporu stawianego przez pasek; sprzęgło musi być zwolnione. Jak ciągnie, zdejmij pasek i zobacz. Tarcze korektora i kosz muszą kręcić się niezależnie w rękach. Jak będzie ok, to szukaj w wariatorze problemu jak podał @Paci.
Dziękuje za podpowiedż jutro sprawdze czy nic nie blokuje ale mam jeszcze pytanko wymieniłem pasek bo sie okazało że tamten sprzedali mi za krótki.Już jeżdzi ale nie ma mocy.ledwo rusza,zanim sie rozbuja to z 2 kilometry trzeba jechać i wtedy max 35 kilometrów.Pomocy
musisz porządnie zrobić przegląd napędu. Jak zmieniasz pasek skoro nie kontrolujesz wtedy tego w jakim stanie masz wariator i korektor?
Naciągasz go śrubokrętem i tyle?