Witam!
Posiadam problem z swoim Benzer Yankee z silnikiem 125 moretti.
Dokładnie motorek na biegu jałowym wkręca się do 11 tys. obrotów a już na 1 2 i 3 tylko do 7,5 tys. a na 4 biegu spada do 5,5 tyś obrotów. Przy wymianie silnika wymieniłem również <u><u>sklep</u>.jednoslad.pl/czesci-motocyklowe/tlumiki"><u>tłumik</u></u> na przelot i dałem nowy <u><u>gaźnik</u></u> 125. Zębatkę zdawczą mam 19z. Macie może jakimś pomysł co mogę zrobić żeby normalnie jechał?
(dodam tylko że na zębatce 14z wkręcał się do 7 tys.) A prędkość maksymalna jak była 80 km/h tak nadal jest.
Może to jakaś blokada ?
nie. to brak mocy. poza tym coś zaciemniasz.
Nie możesz na jednej zębatce kręcić sie do 7000 obr i jechać 80km/h i na drugiej (innej) tak samo bo to by znaczyło że zmiana zębatki nie zmieniła przełożenia
Po zmianie zębatki faktycznie prędkość się zmieniła bo na niższych obrotach jedzie szybciej niżeli na poprzedniej. Ale po zmianie na większą prędkość została taka samo tylko obroty poszły w dół. Dlatego też nie wiem co dalej z tym zrobić.
Np.
na 2 biegu na starej zębatce 30 km/h to było wszystko, teraz na nowej 50 jest jak najbardziej osiągalne.
a na najwyższym biegu brak mu mocy żeby sie na takim przełożeniu wkręcić
80 km/h to dobra prędkość dla takiego silnika
Ale myślę że po dobrych regulacjach poleci ci więcej
Mam zipa pro 50 z silnikiem 125 od bts motor i mi leci 90 km/h