Witam. Niedawno kupiłem Benzera Yankee, i mój problem polega na tym że poprzedni właściciel miał w nim silnik 110ccm manual, lecz go zatarł. Przed sprzedażą kupił silnik 50ccm i jak twierdzi jest to półautomat (chociaż ja też nie zauważyłem na deklu cięgna od sprzęgła). Teraz do rzeczy. Jest problem z podłączeniem wiązki instalacji (Moduł>regulator napięcia>zapłon) ponieważ z silnika wychodzi wiązka z sześcioma kablami i w dodatku innego koloru, a z głównej instalacji idą tylko 4 kable (chyba niebieski,żółty,czarno-czerwony i jeszcze jakiś nie pamiętam). Teraz nie wiem jak mam podłączyć w/w układ. Kombinuję ale i tak nie mogę znaleźć iskry. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam :)
To jest puł automat i cięgna sprzęgła nie ma wysprzęgla jak wciskasz bieg [jak w jawie] a jak opiszesz jaśniej kolory lub dasz fotki to ci powiem co gdzie podłaczyć i nie rób tego metodą prób i błędów bo coś spier... a z zaplonu wychodzą masa[zielony] światła[zółty] ładowanie[żółty lub biały] impulsator[biało niebieski] cewka zasilania[czrnoczerwony
Ok. Jutro wstawię fotki dzięki za odpowiedź ;)
Wstawiam zdjęcia tego co tam jest.
http://zapodaj.net/83541a6d27caa.jpg.html
http://zapodaj.net/2f19fa68c5fbc.jpg.html
http://zapodaj.net/fb077a3646594.jpg.html
http://zapodaj.net/e01b065cf4c01.jpg.html
http://zapodaj.net/cd3d80d7d9a52.jpg.html
Proszę o pomoc. Z góry dzięki ;)
Zaplon z wolnym przewodem hmm łatwo nie będzie;dwa żółte to światła i ładowanie przy tej pseudo instalacji czerwono czarny to cewka zasilania,niebiesko bialy to impulsator brakuje zielonego masa obok tej kostki powinien być instalacji osobno.z silnika to musisz wyjąc staor bo po kolorach nie dojdę muszę widzieć od czego jaki kolor idzie,cewka wn przewód idzie do modułu który też prawdopodobnie jest źle podłaczony musisz też mi zrobić fotkę jakie kolory wchodzą w nią.tak popier... instalacji jeszcze nie robiłem gratuluję zakupu:( sam się z tym nie polapiesz zaprowadź go do elektromechanika bez masy instalacji jest, gdzieś ją wcięło dla mnie to cały dzień roboty a grzebe już hohoho i jeszcze troche nawet jak silnik podlączysz to reszta może być na zwarci i nie odpali.tak powinno być
http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAUQjhw&url=http%3A%2F%2Fwww.elektroda.pl%2Frtvforum%2Ftopic2670238.html&ei=9Tj4VM2WDOTC7gaf3YHABA&v6u=https%3A%2F%2Fs-v6exp1-v4.metric.gstatic.com%2Fgen_204%3Fip%3D46.76.12.233%26ts%3D1425553647359680%26auth%3Datg3nrfi45mpu5zylscilxhsjgez37hn%26rndm%3D0.5480450614589567&v6s=2&v6t=23900&bvm=bv.87519884,d.ZGU&psig=AFQjCNF6uy04E395F4KCPhROcWUSTARM8g&ust=1425640047305509
Pomimo wszystkiego zakup opłacalny bo wymieniłem się za rozjeb...go ogara 200 i dopłaciłem 30 zł.
A w tej wiązce co wychodzi z silnika prąd jest w białym kablu,żółtym i żółto-czerwonym.
powinien być też w 4 mały z impulsatora.
Postaram się jak najszybciej zdjąć magneto i zobaczyć jakie kolory kabli są w zapłonie.
Jak zapłon zdejmiesz to fokę trzaśnij
prąd jest ;) teraz mam problem z silnikiem odpala ale po dodaniu gazu gaśnie gaźnik regulowany na wszystkie sposoby. co może być ?
Nie dostaje paliwa lub go zalewa te dwie możliwości,świeca jaka?
Świeca czarna. zaolejona. On wcale nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu albo gaśnie, albo przerywa. czasami strzela w tłumik.
Aha i jeszcze nie trzyma wolnych obrotów.
To szrot,jak zaolejona świeca to olej bierze,i przez to może przerywać,i rozrząd może być przestawiony i moduł,cewka lipna.