Witam.
Nie wiem czemu ale nie mogę dodać kolejnego pytania w tamtym temacie więc założyłem nowy.
(1)Co do alumweld to lepiej classic czy core? I jaki topnik ? Blue? Jeśli core jest lepszy ale trudniejszy to wezmę core.
Pojawiły się dwa nowe problemy:
(2)Doszła dzisiaj do mnie paczka z częściami zakupiona na tej aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=4191533420
Dostałem te części i jedna z nich daje mi do myślenia, gdzie ona powinna być i co to w ogóle jest,
a wygląda ona tak: http://puu.sh/921N1.JPG http://puu.sh/921Tt.JPG
(3)Tata dzisiaj coś grzebał przy silniku i w obuowie silnika od wewnętrznej strony na dekielku
znalazł takie dwa elementy: http://puu.sh/9222v.JPG http://puu.sh/9229V.JPG
Chciałbym dowiedzieć się co to w ogóle jest, gdzie powinno to być, a iż wyglada mi to na uszkodzone, czy dokupię gdzieś takie elementy.
Pozdrawiam i proszę o pomoc.
I te dwie brązowe części o które pytałem w pytaniu numer 1 widać na zdjęciu z innej aukcji i leżą przy takich walcowatych elementach http://puu.sh/9231O.jpg
Te dwie brązowe części, to uszczelniacze zaworów, które montuje się w głowicy w gniazdach zaworowych. Jeżeli chodzi o elementy, które znalazł Twój tata, wyglądają na plastikowe, więc mogą być czymś w rodzaju napinacza lub docisku.
Nie lepiej było kupić zestaw z uzbrojoną głowicą?
A miałby ktoś z forumowiczów zdjęcie pokrywy silnika od wewnętrznej strony gdzie widać cewki , magnesy, może jak bym porównał zdjęcie sprawnego silnika z moim to znalazłbym o co chodzi. Chodzi o pokrywe silnika od wewnętrznej strony tam gdzie są cewki.
http://obrazki.elektroda.net/45_1284925214.jpg
masz
No nie kupiłem akurat takiego zestawu, jednakże nie kupię teraz kolejnego tylko będę z waszą pomocą znaleźć ten element plastikowy skąd on jest i coś będę próbował robić. Bo całą resztę już wiem jak zrobić. Jeszcze tylko czy ten alumweld kupić "classic" czy "core" ? i jaki topnik do tego? chcę najbardziej trwały
http://www.alumweld.pl/index.php/kategoria/lutowanie-palnikiem
Witam ponownie.
Dziś złożyłem cały silnik do kupy, uzupełniłem olej i benzynę. Odpalił praktycznie za pierwszym razem. :)
Jednak pojawia sie problem. Jadę sobie na niskich prędkościach, na 4 biegu i dzieje się ta sama rzecz, czuję jakby się przycierał i za chwile gaśnie silnik. Odpala po chwili normalnie ale po kilkunastu minutach takiej jazdy już na 3 biegu mi się zatrzymuje. Oleju wlałem więcej niż pokazuje wizjer, benzyna okej. Nie wiem co może być przyczyną. Szczeliny ustawiłem na 0.05mm - ssanie a wydech na 0.1mm gdyż innego zakresu nie miałem.
Co mi teraz powiecie?