Benzer Bolt - Problem z obrotami

Witam, mam problem z Benzer Bolt, otóż zakupiłem Moduł odblokowany, a on jak kręcił na luzie do 6tys. tak dalej kręci tylko to 6tys. obrotów.
Pytanie, w czym problem?
Kupiłem dwa rodzaje modułów odblokowanych i na obu bez zmian.
Silnik to FMB139 i z tego co wiem, wchodzi na ponad 12tys.
Co może blokować obroty?
Nie jest to skuter, motorower. 4-biegowy, napędzany łańcuchem, 4T.

Tulei na przepustnicy nie mam (Nie było), dołączam zdjęcie:
http://zapodaj.net/c9215bc1cebe2.jpg.html

Tłumik jest jakiś dziwny. Choć ja tam się nie znam. W sklepie gdzie kupiłem moduł sprzedawca powiedział, że Bolt ma blokadę na tłumiku. W tej ostatniej tsubie (Nie znam terminów, nowy w majsterkowaniu jestem :p) tej dużej, żadnej tulei, ani nic nie widzę, jedyne zwężenie występuję w tej rurze, i to na całej długości.
Zarzucam zdjęcia rury:
http://zapodaj.net/6d4e50b858f94.jpg.html
http://zapodaj.net/07e67c60c03e1.jpg.html
http://zapodaj.net/f0b4dbbd3fa24.jpg.html

W sklepie powiedział, że mam wziąć dłuto i młotek i wybić zwężenie. Następnie odkręcić pół tłumika i to wyciągnąć, żeby nie latało. W takim razie chodziło mu o tą tsubę, tylko że tam nic takiego nie ma.
Dodaję zdjęcie:
http://zapodaj.net/a4c688c6563e8.jpg.html

Gdzie leży problem? Proszę o pomoc, z góry dziękuję!

@Edit
Tłumik nie jest winien, odkręciłem cały tłumik, aż do silnika i zero zmian, dalej tylko 6tys. obrotów...

Jedną ze stosowanych blokad jest zbyt mała dysza. Podejrzewam, że w Twoim przypadku jest tak samo. Silnik dostaję zbyt mało paliwa i nie ma siły się rozkręcić. Zwężenie należałoby usunąć, bo przy wyższych obrotach zacznie go dusić.
-
PS. Nie ma czegoś jak tsuba, tuba jak już. Ale w tym przypadku chodzi konkretnie o zwężenie w kolanku wydechu.