przy 110 ccm wymienia się cały silnik. Ogólnie Fighter to fajne moto, pisałem to na forum wiele razy. Z silnikiem 110 ccm można uzyskać v-max na poziomie 90-95 km/h licznikowe 100.
Hm, poczekam na wiecej wypowiedzi, bo naprawde rozne sa statystyki, chcialbym zeby mi sete na czysto polecial ;p no to pewnie jak zdecyduje sie na 110 to zmienie wal na sportowy bardziej wytrzymaly. Sami wiecie, ze 50ccm w tym motorku to niewypal, bo po prostu nie uciagnie tych 120kg
Dzieki chlopaki poczekam jeszcze na kilka opinii ;)
To po co komu coś co pojedzie tą stówe a przyśpieszać będzie w minute ? W motocyklach właśnie chodzi oto żeby jak najlepiej się zbierały z miejsca. Przynajmniej według mnie.
Mam jeszcze jedno pytanie, nie orientujecie się czy są prędkościomierze do Bartona takie jak ten http://barton-motors.pl/images/page/oferta/fighter2011/barton_motors_fighter2011_1_b.jpg tylko o większej skali, np do 120km/h? Bo szukam po necie i znaleźć nie mogę.
Nie ma chyba. P.S. Kup sobie tarczę od Yamahy R1 i włóż do swojego ;) Będziesz mógł mówić, że leci Ci skuter 300km/h. Lepsze niż tuning. Będziesz mógł chwalić się kolegom... Żenada...
Hm, poczekam na wiecej wypowiedzi, bo naprawde rozne sa statystyki, chcialbym zeby mi sete na czysto polecial ;p no to pewnie jak zdecyduje sie na 110 to zmienie wal na sportowy bardziej wytrzymaly. Sami wiecie, ze 50ccm w tym motorku to niewypal, bo po prostu nie uciagnie tych 120kg Dzieki chlopaki poczekam jeszcze na kilka opinii ;)
Rozmawiałem z ludźmi sprzedającymi motorowery w firmie je sprzedające w Warszawie na ul. Modlińskiej.
Sprzedający twierdził, że zamontowany w nich cylinder ma pojemność 72ccm a nie 50ccm. W serii...
Ryglos mi nie chodzi o jakieś chwalenie sie bo nie jestem 15 letnim dzieciakiem. Po prostu mam zamiar wrzucic cylinder 110 i moze jeszcze jakies inne tuningowe czesci, a nie lubie jak zamyka mi sie licznik, wiec pytam, czy sa predkosciomierze z bartona o wiekszej skali. takie, jak ten optymalny.
klekocix sa 3 wersje cylindrow do tego motorku, na kazdy masz gwarancje.
ta jasne ;D oryginalnie jest 50 większe pojemności to po tuningu
Sprawa wyglądała inaczej.
Powiedział mi ten człowiek, że wszystkie (albo te, którymi byłem zainteresowany) posiadają seryjnie cylinder 72ccm i że po prostu szkoda kasy na tuningowanie takiego motoroweru na 80ccm, mija się z celem bo może będzie przyrost +5% osiągów. Brzmiało, że facet mówił rzeczowo, a tym bardziej szczerze. Mógłby przecież polecić mi "fabryczny tuning" na 80ccm przy zakupie za jakieś tam pieniądze aby wyrwać ode mnie dodatkowych parę złotych.
Niestety, nie pamiętam czy sprawa dotyczyła motoroweru z pionowym czy poziomym cylindrem. Pamiętam tylko, że mówił, żebym brał silnik z poziomym/pionowym (jeden z dwóch) cylindrem, bo silnik później łatwo wymienić na 125ccm a ten drugi lepiej brać jeśli nie planuje się zmiany pojemności.
Nie możesz mieć oryginalnie 72ccm. 72ccm to nie jest już motorower...
W ogóle Cię nie rozumiem. Skoro jak to pisałeś "nie jesteś 15 letnim dzieciakiem" to czemu po ludzku nie zdasz prawa jazdy kat. A, przed lutym, bo w lutym wejdą nowe przepisy na temat prawa jazdy i będzie przesrane krótko mówiąc. Chcesz bawić się w przeróbki pojemności, lecz nie wiem, czy wiesz, jakie mogą być tego konsekwencje.
przeciez ja nigdzie nie pisalem ze to ma byc dalej motorower? kupie mocniejszy i przerejestruje, zaden problem. i nie potrzebuje porad prawnych tylko konkretnych nazw czesci jakie moge zainstalowac