Barton falcon ma swoje humorki raz odpala raz nie

Barton falcon 2t 49ccm raz wyjechałem z domu na zimnym silniku skuter po paru kilometrach nagle stracił moc i słyszałem dziwny metaliczny dźwiek wiec myślałem ze sie zatarł po przebiegu 6000km ale zaraz spróbowałem odpalic i bez zająkniecia odpalił jakieś 500m dalej zgasł .Zapchałem go do domu , na nastepny raz miałem to samo , tylko że skuter przerywał ( jak nie dawałem gazu na maxa to gasnął ) szukając przyczyn dlaczego sie tak stało znalazłem informacje aby przeczyścić filtr powietrza , (było dużo oleju silnikowego we filtrze ) jak wyczyściłem to zaczął jeździć normalnie przez pewien czas Stwierdziłem więc że trzeba też przeczyścić gaźnik skoro przez niego wlewa się olej ( nigdy tego nie robiłem i byłem w tym laikiem) gaźnik sobie rozebrałem i przeczyściłem te dwie dysze (mała była zapchana ) skreciłem i wogule nie odpalał bo dysze nie były dobrze ustawione kombinowałem z ułożeniem tych dysz aż w koncu zrobiłem tak że główną na maxa a tą malutką maxymalnie w palcach. Skuter zaczął odpalać i jeździć ale teraz we filtrze powietrza jest benzyna z olejem a czyszczenie gaźnika mam opanowane już do perfekcji tylko czysczę go codziennie wczoraj w tej pogodzie ^^ zrobiłem 9km i odstawiłem. Dziś chce odpalić i odpalił od strzała ale nagle zgasnął ( tylko kopłem nie dawałem gazu ) za drugim razem tak samo i już nie odpala dajcie jakieś wskazówki proszę :confused: pomóżcie mi licze na waszą pomoc jesli nie ten dział bardzo prosze o przeniesienie do odpowiedniego sory za błedy :slight_smile:

zobacz w jakim świeca jest stanie i kolorze. jezeli zawalona lub nadpalona/nadtopiona to pomiar kompresji bo może jednak zdycha ten cylinder lub inne uszczelnienia (wał).
i sprawdź zawór membranowy - czy jest szczelny.

Dzoeki za odpowiedź ,Jak zmierzyć ta kompresję ? A mogę cię spytać jeszcze jakie inne uszczelnienia sprawdzić poza wałem? oraz jak sprawdzić ten zawór membranowy ?

kompresje trzeba zmierzyć manometrem do pomiaru kompresji
uszczelnienia trzeba sprawdzić wszystkie w całym układzie dolotowym -od gaźnika po cylinder
sprawdzanie zaworu membranowego - google pomaga od ręki i nie bede tego przepisywał

Może mogę coś wykluczyć skoro znowu po wyczyszczeniu gaźnika odpala i nie ma żadnych problemów ?(narazie)

nie bardzo

Ok dzięki wielkie