Barton boatian 49 QT 2 Huragan tuning system

Część mam Barton boatian 49 QT 2 huragan tuning system wymieniłem Glowice cylinder tłok na 80 CCM co jeszcze wymienić żeby mój skuter miał większą prędkość wymieniłem też sprężynę w dociskowa sprzęgła i owszem szybciej się rozpędza ale na trasie tylko 60-65 /h i obroty ok 8-9 tys ma

Część - po pierwsze:
churagan pisze się przez samo “H” normalnie oczy krwawią jak się czyta takie coś .
po drugie :
jaki cylinder i jaką głowicę ? - bo zapomniałeś łaskawie podlinkować z czym mamy do czynienia
po trzecie:
nie ma czegoś takiego jak 80cm3 - prędzej 72 cm3 (średnica tłoka 47mm) - jaki jest u Ciebie ?
po czwarte :
masz większy cylinder to może więcej tam mieszanki paliwowo-powietrznej podać ? co ty na to ? czyli gażnik mamy do “roboty” - regulacji itd.
Jak coś łaskawie napiszesz to pomyślimy a na razie baw się sam.

A co jeśli chodzi o napend jakie rolki wariatora itp pasek który był i jaki kupiłem to 788-17-28 rolki mam 10 gramowe założone

Głowica do skuterów 4-suwowych o pojemności 80ccm z silnikami 139QMB

W skład zestawu wchodzą:

  • zawory (wydechowy, ssący)

  • sprężyny zaworowe

  • pestki zaworowe

  • uszczelniacze zaworowe

Dane techniczne:

  • rozstaw szpilek (mierzony po przekątnej): 70,00mm

  • rozstaw mocowania kolanka wydechowego: 51,00mm

  • gwint pod świecę: 10,00mm

cylinder

  • tłok - średnica 47,00mm

  • dworzeń - 13,00mm

  • zabezpieczenia sworznia

  • pierścienie

  • uszczelki

  • uszczelniacze zaworowe

Dane techniczne cylindra:

  • wysokość całkowita: 71,00mm

  • wysokość bez tulei: 53,00mm

  • rozstaw otworów (na szpilki) mierzony po przekątnej: 71,00mm

  • materiał: cylinder aluminiowy

  • chłodzenie: powietrze

gaźnik,
większa dysza i reguluj. I nie pytaj JAKA TA DYSZA. Znajdziesz to w necie.

Wymieniłem gaźnik dostosowany do 80ccm
Ale wydaje mi się że trzeba bd na zaworach ustawić bo jak shodzi z obrotów to szczela
z wydechu

Część wam problem z napędem w moim Bartonie dziś kolejny pasek napędowy został zmielony mam wariator standardowy 50-80 CCM rolki na nim 10 gramowe sprzęgło zwykle jedynie wymieniona sprężyna dociskowa wymieniona i jak zauważyłem wariator bardzo się grzeje jaka może być przyczyną i co poradzicie wymienić oczywiście wymieniony tłok głowica cylinder na 80 i gaźnik z większą dysza pod 80

może wariator i korektor nie są w osi. pasek pracuje po skosie i go mieli. albo jest zbyt długi i zawadza o wieniec zębaty od rozrusznika.
musisz wymyslić dlaczego mieli. narysuj na wario kreske (promień) i zobacz do jakiej wysokości pasek go zetrze - jak do końca to źle. 3-4mm od krawedzi powinien sie zatrzymywac