Część mam Barton boatian 49 QT 2 huragan tuning system wymieniłem Glowice cylinder tłok na 80 CCM co jeszcze wymienić żeby mój skuter miał większą prędkość wymieniłem też sprężynę w dociskowa sprzęgła i owszem szybciej się rozpędza ale na trasie tylko 60-65 /h i obroty ok 8-9 tys ma
Część - po pierwsze:
churagan pisze się przez samo “H” normalnie oczy krwawią jak się czyta takie coś .
po drugie :
jaki cylinder i jaką głowicę ? - bo zapomniałeś łaskawie podlinkować z czym mamy do czynienia
po trzecie:
nie ma czegoś takiego jak 80cm3 - prędzej 72 cm3 (średnica tłoka 47mm) - jaki jest u Ciebie ?
po czwarte :
masz większy cylinder to może więcej tam mieszanki paliwowo-powietrznej podać ? co ty na to ? czyli gażnik mamy do “roboty” - regulacji itd.
Jak coś łaskawie napiszesz to pomyślimy a na razie baw się sam.
A co jeśli chodzi o napend jakie rolki wariatora itp pasek który był i jaki kupiłem to 788-17-28 rolki mam 10 gramowe założone
Głowica do skuterów 4-suwowych o pojemności 80ccm z silnikami 139QMB
W skład zestawu wchodzą:
-
zawory (wydechowy, ssący)
-
sprężyny zaworowe
-
pestki zaworowe
-
uszczelniacze zaworowe
Dane techniczne:
-
rozstaw szpilek (mierzony po przekątnej): 70,00mm
-
rozstaw mocowania kolanka wydechowego: 51,00mm
-
gwint pod świecę: 10,00mm
cylinder
-
tłok - średnica 47,00mm
-
dworzeń - 13,00mm
-
zabezpieczenia sworznia
-
pierścienie
-
uszczelki
-
uszczelniacze zaworowe
Dane techniczne cylindra:
-
wysokość całkowita: 71,00mm
-
wysokość bez tulei: 53,00mm
-
rozstaw otworów (na szpilki) mierzony po przekątnej: 71,00mm
-
materiał: cylinder aluminiowy
-
chłodzenie: powietrze
gaźnik,
większa dysza i reguluj. I nie pytaj JAKA TA DYSZA. Znajdziesz to w necie.
Wymieniłem gaźnik dostosowany do 80ccm
Ale wydaje mi się że trzeba bd na zaworach ustawić bo jak shodzi z obrotów to szczela
z wydechu
Część wam problem z napędem w moim Bartonie dziś kolejny pasek napędowy został zmielony mam wariator standardowy 50-80 CCM rolki na nim 10 gramowe sprzęgło zwykle jedynie wymieniona sprężyna dociskowa wymieniona i jak zauważyłem wariator bardzo się grzeje jaka może być przyczyną i co poradzicie wymienić oczywiście wymieniony tłok głowica cylinder na 80 i gaźnik z większą dysza pod 80
może wariator i korektor nie są w osi. pasek pracuje po skosie i go mieli. albo jest zbyt długi i zawadza o wieniec zębaty od rozrusznika.
musisz wymyslić dlaczego mieli. narysuj na wario kreske (promień) i zobacz do jakiej wysokości pasek go zetrze - jak do końca to źle. 3-4mm od krawedzi powinien sie zatrzymywac