Barton 21 4T 80 ccm.

Witam zlazylem nowy cylinder glowice i walek i mam problem troche mi kopci gaznik ustawilem zawory tez przejechalem 7km i dalej to samo a v max bardzo nieduzo mi sie poprawil co musial bym zrobic zeby to wszystko zgrac fajnie tzn zeby bylo przyspieszenie i vmax

ustaw mieszankę paliwowo powietrzną ,

jest ustawiona zawory tez

tadek2241 napisał:

Witam zlazylem nowy cylinder glowice i walek i mam problem troche mi kopci gaznik ustawilem zawory tez przejechalem 7km i dalej to samo a v max bardzo nieduzo mi sie poprawil co musial bym zrobic zeby to wszystko zgrac fajnie tzn zeby bylo przyspieszenie i vmax

kopci na błękitno czy czarno?

co do v max, musiałbyś zmniejszyć przełożenia przekładni pod większą pojemność

na błękitno a jak sie zabrac za to przelozenia i jaki to koszt

Skoro na błękitno, to spala olej.. pierścień olejowy ma duży luz, albo uszczelniacze trzonków zaworów nie trzymają. Możesz spróbować zalać silnik gęstym olejem np. Castrol 20W40. Koszt przełożenia to ok.200 zł plus robota. Przełorzenia znajdziesz na racingplanet.pl

no fajnie ale przeciez to wszystko nowe zalozylem a moze byc tez przyczyna tego dymienia ze gaznik zle ustawiony

Mogla by być gdyby kopcił na czarno (paliwo). Błękit to olej i tego nie zmienisz akurat. Mogłeś źle pozakładać pierścionki lub po prostu dostałeś jakieś felerne.

tak to moze byc to ale na wolnych obrotach nie kopci

To tym bardziej właśnie stawiam coś na szczelność pierścieni :)

to w takim razie musze wszystko rozkrecic i zobaczyc na pierscienie ale jak poznam ze do wymiany

a moze byc cos takiego ze pierscienie sie jeszcze nie ulozyly zrobilem dopiero 7km moze to malo zeby sie ulozyly co myslicie

Mówiąc wprost - po**bało cię? Nowy zestaw, niedotarty, 7 km przejechane, w V-max się bawisz? Powodzenia...

no to pierscienie i tlok do wymiany twoim zdaniem

Witam juz nie kopci zrobilem dzis 15 km i juz przestal kopcic pierscienie sie ulozyly. Jak fajnie zgrac uklad napedowy mam wszedzie prawie pod gorke