Witam Zacznę od tego jaki mam skuter: Magnet city 2t 50cc. Mój problem jest taki że pali on bak na 80km :( gdzieś wyczytałem że mieści się w nim 5,5l więc to według mnie szok ;) Rozbierałem gaźnik, czyściłem filtr i to samo. Co może być tego przyczyną, można to zmniejszyć oczywiście spalanie? Dodam skuter odblokowany v-max licznikowo to ponad 80 ale jak nawet był zablokowany to na baku przejeżdżałem ze 100. Czekam na propozycje.
Nie jestem super specem a już tym bardziej od 2T ale z tego co zdążyłem już poczytać na forum to te silniki w mieście przy niezbyt łaskawym traktowaniu potrafią tyle wyżłopać. Chyba, że jeździłeś delikatnie i nie w mieście to wtedy faktycznie trzeba szukać przyczyny.
50cc 2T to max 4L/100km masz zbyt duże spalanie na pewno. Może masz większą dyszę w gażniku i podaje ci więcej paliwa. może regulacja gażnika ? Nie kapie ci paliwo przelewem z gażnika? - może być tak że dostaje więcej paliwa niż może zużyć i masz coś w gażniku zepsute - paliwo zamiast trafiać do komory spalania wykapuje krućcem spustowym z gaźnika. Udaj się z tym do jakiegoś mechanika bo to na pewno nie jest normalne dla 2T. Sam mam drugi skuter 50 2T i spalanie w jednym 3,1 a w starym 3,7
Do mechanika na pewno muszę się udać. Z tym kapiącym paliwem jest tak to wynika z moich obserwacji kapie wtedy gdy jest linka jest na max ustawiona żeby nie było luzów w manetce. Skuter dostaje na 100% za dużo paliwa bo czuć benzyną od niego. i ostatni jak czyściłem filtr powietrza to w nim była benzyna.
Komor, a jak masz ustawioną iglicę w gaźniku? Ja fabrycznie miałem ustawioną na maksymalną ilość paliwa i jarał 6. Przestawiłem na ząbek pierwszy od płaskiej strony i zmalało do 3,7 max po mieście.
Komor, a jak masz ustawioną iglicę w gaźniku? Ja fabrycznie miałem ustawioną na maksymalną ilość paliwa i jarał 6. Przestawiłem na ząbek pierwszy od płaskiej strony i zmalało do 3,7 max po mieście.
Iglica jest ustawiona fabrycznie raczej bo ja jej nie przestawiałem. Jutro rozbiorę jeszcze raz gaźnik i zobacze co tam się dzieje ;)
filipe- ja mam gilere runner sp. 70ccm i spalanie mam rzędu 4.3-4.7 l/100 w gaźniku śrubę regulacyjną od paliwa (ta po skosie) ustaw na 0,5 obrotu a drugą śrubą reguluj aż nie będzie gasł. iglice na pierwszy bądź drugi ząbek od strony płaskiej licząc.
Skuter dostaje na 100% za dużo paliwa bo czuć benzyną od niego. i ostatni jak czyściłem filtr powietrza to w nim była benzyna.
Jeżeli w filtrze powietrza znajduje się benzyna (a poziom paliwa w komorze pływakowej jest ok), to radzę sprawdzić stan zaworu membranowego, tzn. wymontować i spojrzeć pod światło czy między listkami a obudową zaworu nie ma prześwitów. Jeżeli listki nie przylegają, to zawór do wymiany.