Witam wszystkich bardzo !!!
Jestem tu nowy więc przepraszam jesli to nie ten dział.
Jestem posiadaczem skuterka keeway hurricane 2008r.
Od roku zaczołem go Tuningoowac wymienialem cylinder,tłumnik i 90% innych czesci takich jak wariator wał itd. Ostatnio postanowiłem zając sie filtrem powietrza. Zakupilem sobie filtr stożkowy za ok 40 zł nie pamietam marki. Na seryjnej dyszy kiedy załozony był cylinder 50 ccm ze stozkiem dławił się i przerywał. Pomyslałem ze to wina dyszy i wymieniłem na 85. Potem założyłem przy okazji wiekszy cylek 65 ccm i zamontowałem dysze z seryjnej 65 na 85. Po regulacji gaznika co zajeło mi cały dzien narazie jezdzi wporządku ale wiem po sobie bo nabilem juz nim ponad 7,5 tys km ze cos jest nie tak.
Przy regulacjki mialem kłopoty albo nie mial mocy albo bardzo bardzo mocno dymił jakby stado scigaczy paliło gume. Nie wiem czy nie za duza dysza czy co ?? . Sednem tematu jest to ze bardzo duzo pali ok 10L/100 . Czy to moze byc wina tej dyszy i tego stozka ?? Nie jestem z osób którzy lubią jezdzic powoli , ponieważ lubie leciec sobie 80 po pustym asfalcie i oczywiscie rozumiem zasade chcesz szybciej jezdzic= musisz mu wlac ale no bez przesady. Jeszcze rok temu przy prędkosci 70 km/h palił tą 3,5-4,3 l na setke .
Bardzo proszę o pomoc i o małą porade co do tego setupu bo byc moze ja zrobiłem w czymś błąd bo w koncu człowiek jest tylko człowiekiem.
Serdecznie dziekuje za próbe pomocy i czekam na odpowiedz.