Witam, otóż mam problem ze swoim skuterkiem. Skuter to chiński 4T z silnikiem 139qmb. Wymieniony ma cylinder na 72ccm, gaźnik 17.5mm, sprężynę centralną Top Racin +22%, sprężynki sprzęgła +1000rpm i rolki 4g. Problem jest taki, że przy starcie na sekundę się dławi, a potem gdy dojdzie do 55km/h, zaczyna się dusić i nie można więcej wyciągnąć. Dodam, że strasznie muli go podczas jazdy, przy lekkim zakręceniu manetką jest wysoki dźwięk, który trwa praktycznie przez całą jazdę, obojętnie jaką prędkość osiągam. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
masz za lekkie rolki min to 8g,a jaki masz filtr powietrza?jakie luzy zaworowe,jaka dysza bo gazior 17,5 a jak z dyszą 65 to d..a
trochę dokładniej napisz co w nim siedzi.
Filtr powietrza stożkowy dosyć duży, zawory są w porządku, nwm ile ale mechanik ustawiał, dysza niestety też nie wiem, dopiero jutro będę mógł sprawdzić bo dziś to nie bardzo. Sory że tak mało info, ale na szybko jakoś napisałem. Nie chcę zbyt dużo hajsu w niego wkładać, bo za rok i tak prawko i samochód, ale jeszcze chciałbym na koniec sezonu się z nim zabawić porządnie, może jeszcze na przejażdżki do sklepu będzie się nadawał. Jeśli coś jeszcze trzeba to pytaj, odpowiem. Wariator i sprzęgło są seryjne, pasek 18.1.
załóż na próbę oryginalny filtr powietrza.
Problem, bo jak go kupiłem to już był ze stożkiem :/
Wymieniłem już rolki na 8.5g, skuter rozpędza się wyśmienicie, ale dalej pozostał ten problem z duszeniem się przy 55km/h. Skuterowcy, macie jakieś pomysły? Ogółem dysza odpada, ponieważ i tak już pali mi ok. 5l/100.
chyba masz dziurę w baku albo ktoś ci się podłączył.5l to mi jawa 350 chlała a nie gy6 72cm 5l na ile km bo chyba nie na 100 sprawdź jaką masz dysze może [prawie na pewno]goprzylewać
Jutro z rana sprawdzę, bo dziś czasu już nie miałem, jak co to dam znać.
Sprzedaj go, może to jeszcze teraz ktoś nawet kupi, bo potem to i... regulacja chińskiego gaźnika i wymiana zaworu paliwa sterowanego podciśnieniem z układu ssącego, ale ja też nie mam czasu na takie pierdoły. Nadążasz jeszcze za mną? FAJNIE.
*
Co zwykł mawiać pewien klasyk? Zwykł mawiać: *Żyj szybko i umieraj młodo*. Lubię to. ;-)
H2O napisał:
Sprzedaj go, może to jeszcze teraz ktoś nawet kupi, bo potem to i... regulacja chińskiego gaźnika i wymiana zaworu paliwa sterowanego podciśnieniem z układu ssącego, ale ja też nie mam czasu na takie pierdoły. Nadążasz jeszcze za mną? FAJNIE.
*
Co zwykł mawiać pewien klasyk? Zwykł mawiać: *Żyj szybko i umieraj młodo*. Lubię to. ;-)
i to jest dla ciebie najlepsza rada bo zeżre cie ten skut z kopytami
Ohh, co za ulga... Siedzi w nim dysza... uwaga.... 32! xD Jaką poleca pan dyszę do niego wsadzić, aby jechał te 70-80 przynajmniej i z górki się nie dusił. Z tym 5l to pewnie zalewa go i dlatego, bo na pół gazie już jedzie te 50 i zaczyna się dusić. Tak poza tym to dzięki za dotychczasową pomoc.
skoro ci go zalewa to raczej nie na dyszy 32. Wiec z jednej strony myślisz że go zalewa z drugiej dysze to masz jak do modelu samolocika
Po prostu nabiera więcej powietrza, do gaźnika idzie więcej paliwa, ale mniej ucieka jednocześnie, więc paliwo mi się wylewa. Teraz wiem nawet dlaczego tak zawsze śmierdzi od niego paliwem i jest mokry od góry.
a która dysza ma 32 od wolnych obr, czy główna?
Wolnych, na głównej nic nie ma :/
a właśnie chodzi o główną jaki ma wymiar moze masz 114-120 i leje 80 to maks
Wymieniłem główną na 79 i dalej ten sam problem. Nie mam pojęcia już co to może być. On przy tych 50 zaczyna strzelać jakby powietrzem. Regulacja moim zdaniem dobra, bo brat regulował, a jak dawałem go ostatnio do znajomego mechanika to nic nie mówił o tym.
spróbuj owinąć ten filtr pow do połowy taśmą[folia kombinuj] od końca w stronę gaźnika.
Ok, dzięki za radę, jutro spróbuję bo przed chwilą się umyłem i skręciłem go, a nie chcę znowu się brudzić. Od modułu raczej to nie będzie nie?
nie możesz tego wykluczyć do puki tego nie zweryfikujesz,