Witam ,od niedawna jestem w posiadaniu Bartona Rebel (baotian bt49qt12).
Kupilem go od pierwszego wlasciciela (mojego kolegi zresztą), z przebiegiem zaledwie 2000 km, co nie mija sie zreszta z prawdą, bo wiekszosc czasu skuter stał. Miał zalozocy cylinder 70, niby odblokowany. Jednak do jakichkolwiek oscagow było mu daleko. Max licznikowe 60km/h z czego przyspieszenie do tej predkosci trwalo wieki. Ostatnio wymieniłem mu moduł na odblokowany :
http://allegro.pl/tuning-modul-zaplonowy-z-regulacja-baotian-139qmb-i3621259519.html
"sportową" cewkę:
http://allegro.pl/skuter-4t-cewka-zaplonowa-fajka-tuning-sportowa-i3570261351.html
i dalej to samo.
Problem z przyspieszeniem, predkoscia.
Wyczyscilem gaznik, ustwiłem zawory i dalej nic. Dysza glowna to 85 wiec paliwa mu raczej nie brakuje.
Rzeczy ktore przychodza mi na mysl to ze ucialem w kopulce od gaznika taki wystajacy plastik o jakies pol centymetra
Źle wyregulowalem gaznik
Silnik był zatarty
Nie potrafie wyregulowac tego modułu (jest regulacja ale nie mam pojecia jak regulowac poza tym mozna kreciw w jedna albo w druga str i nic specjalnie sie nie dzieje)
Świeca do wymiany
Zastanawialem sie czy moze to wina zbyt bogatej mieszanki ale po odkreceniu filtra powietrza jest jeszcze gorzej.
Wczoraj z kolegą wymienilismy mu cylinder z glowica klawiatura i walkiem na taki:
http://allegro.pl/cylinder-glowica-tlok-80-ccm-skuter-4t-romet-727-i3561648366.html
Ustawiłem zawory etc i na razie na dotarciu. Jezeli nic sie nie zmieni to spale ten skuter w hołdzie szatanowi.
Jestem to nowy, wiec za ewentualne błędy w czymkolwiek przepraszam ;)