arisal 70 renowacja

Kolega ma do sprzedania cyla arisal 70 ten 1 pierscieniowy za 20 zł cena smieszna , ale mówi ze pierscień do wymiany , a mam takie pytanie jak by kupić tego cyla wyjąc pierscien i przetrzec go wodnym 2500 ? ładnie przyszlifować i to samo zrobić z cylem , czy nie zedrę nikasilu z cylka ? , bo chciałbym przetestować tego cyla a jak by był dobry to bym kupił nowke z mielocha

Oddaj do szilfu u porządnego warsztatu, kup nowy tłok i pierścień - tak będzie najlepiej.

Patrico, ta ale na niksalu się nie robi szlifa

no ja mowie o alu

ehh na moje to za bardzo tego nie naprawisz … chociaż możesz spróbować bo cena to tylko 20zł … więc nawet ja ci się nie uda to może ci posłużyć jako dekoracja :smiley:
A powiem ci że cyle Aristala są bardzo dobre tyle że ten sport jest słabawy a Racing to konkret :slight_smile:

no to jest tek t6 racing czy jakos tak :slight_smile:

jak chociaż masz okazję na to spojżeć to zaglądaj i szukaj ryn na cylindrze to najważniejsze, … później zawsze możesz kupić tłok i nowy pierścień …

BTW. Nie tykaj papierem ściernym aluminiowego cylindra :mrgreen:

ale ja mowie o wodnym

JacoPL napisał:

to spojżeć to zaglądaj i szukaj ryn na cylindrze to najważniejsze,

to znaczy czego ?

Rys…

to wiem ale jakieś przebarwienia czy cus ? to mgoa byc ?

przebarwiony to raczej tłok, a na w cylku to mogą być normalne rysy, jak ich nie znajdziesz to znaczy że nie ma lub są z docierania malutkie, może być taki większy obszar zdarty ale to na pewno od razu zauważysz.

tworzy się także próg na cylindrze , na samej górze przy GMP ( górny martwy punkt) od wycierania warstwy nicasilu od pierścieni (objaw to niska kompresja)
jak jest duży w graniach 1mm to cylinder nie nadaje się już,

a rysy to choci o poprzeczne ( wzdłużne) które powodują takżę utratę kompresji
kolejnym krorkiem jest szukanie czy w cylindrze nie bylo zdarzenia z wypadnięciem zabezpieczenia sforznia, widać to tak że albo blokadka jest wprasowana w gładź cylindra, bądź poszarpane są porty w cylindrze

Cylinder możesz przelecieć delikatnie wodnym papirem ściernym. Pierścienia nie szlifuj bo skoro jest do wymiany to jest wytarcy a szlifując go jescze bardziej go wytrzesz. Więc albo nowy pierścień. Albo lepsza alternatywa nowy tłok.

Dokładnie cyla tak mocno nie szlifuj bo powlokę zetrzesz !!

Ja ci mogę powiedziec ze dobre sa. Mam w bapsterku mialem w speedzie bierz airsala racinga i nie pierdol. A z tego co pamietam to małossiego mialesą

Też mam Airsala i polecam. Zajebisty.

Miałem airsala to ładnie chodził puki się nie zatał ale to chyba moja wina bo to był racing na gaźniku 12mm i raz zgubiłem stozek i od tamtej pory jeździł coraz gorzej

tak mam małossiego juz po szlifie z tłokiem ale gdzieś słaby , i myślę coś nad tym arisalem , bo tanie są:)

ja też miałem airsala i ci polecam dosłownie rakieta :lol: nawet w mieście aprilla rs 125 miała ze mną problemy ;p

chlopie za 20zł bierz w ciemno, pierscien kupisz tanio + szlif ze 30 zł to cie taniutko wyniesie!! byc moze ze jak zrobisz szlifa to nie będziesz musiał nowego kupywac :DD będziesz na tym smigal :wink: