Witam,
KUmpel kupił Aprille SR Racing 2001r. na sportowym wydechu ledwo się rozpedza do 50 a z górki to nawet się do 80 rozpedzi… na wariu nie ma blokady i wyjąłem z filtra powietrza… gdzie moga byc jeszcze bokady?? i jak sprawdźić jak ma silnik?? wersja z gaźnikiem…
najprawdopodobniej to silnik morini. masz jakas fotkę sqteraż jak bys mial to bym ci powiedzial co to za silnik
pompe wody ma jak u mnie przy katanie a wiec chyba moriniż? i blok też podobny…
- Wariator 2. Moduł 3. Wydech znam tylko te 3 blokady o Filtrze jeszcze nie słyszałem. Odkręćcie wydech, sprawdźcie czy niema czegoś wspawanego w środek ( taka rurka ), Przy module bodajże jak jest 6 kabli to jest blokada, ale nie wiem który się odcina poczytaj na necie ;>
jak nie ma na wariu i na filtrze to jeszcze moduł i wydech ci został… wydech to tak jak mówi Veis tam na kolanku masz taką rurke wspawaną… moduł to najlepiej kupić juz odblokowany
a moze jak ma morini to na przelozeniach blokowany jest
z wydechu tez zwezka wyjeta… kumpel zamiećrza kupić wario polini i do tego jakas sprezyne… na mielochu nie mogę znalezc wariatora do tego modelu… od której będzie pasowac??
Nie znam się na tych silnikach jak jego ( chyba ze ma minarelli ). Ale ja mam zamiar kupić wariator Pollini Speed Control. Na mielochu dostaje od razu czarne sprężynki i rolki o 2 różnych ciężarach.
Daj zdjęcie przekładni to powiem co to za silnik Bo w 2001 były jeszcze Minarelli Hor. a były też i Morini
Jak Minarelli to wario, króciec (nie jestem pewien) i wydech
Morini to samo + przełożenia
Ale ja stawiam na zablokowany wydech
Co to jest za wydech ?? Tradycyjnie blokowane są w kolanku (wspawane zwężenie), lecz jeżeli to Yasuni to jeszcze ma blokadę w silencerze
Jest to na 80% Morini … i ma to niestety blokadę na przekładni… i żeby tego się pozbyć trzeba kupić nową sportową… wtórną i pierwotną… :-/ Trochę lipnie że tam jest zablokowany ale po odblokowaniu będzie już miodzio
silnik to na pewno morini…ale słyszałem ze apki nie sa blokowane na przelozeniach… tylko katany maja blokady przelożen… przecież wiele ludzi kupuje seryjne od apki zeby sobie odblokowac katane…
tutaj ktoswspomniał że może byc blokada na module… jak ją zdjąc??
po prostu kupić nowy … inaczej się nie da … tylko w chińczykach 4T odłącza się któryś kabelek ( chyba różowy ) i jest odblokowane no ale ty nie masz dzięki Boże chinola to jedynie musisz kupić nowy sportowy odblokowany moduł … jest to jedyne rozwiązanie lecz do 5occm seryjnego nie opłaca się :-?
Witaj Aprilia SR z silnikiem morini nie posiada blokady na przełożeniach! Jedynie Suzuki Katany z tymi samymi silnikami, są blokowane na przełożeniach. Na module jest blokada mająca na celu ochronę wału przed zbyt wys. obr. niebezpiecznymi dla silnika seryjnego. Ona nie ma nic wspólnego do normalnych osiągów seryjnego, odblokowanego silnika.
Pozdrawiam
Blokady Na Morini To Tak :
-Na Kolanku (Slepa Kiszka)
-Na Wario
-Na kruccu
jak by miała blokade na przełożeniach to by z górki 80 nie jechała tylko 50
nie koniecznie 50 … kolega ma Katane ma blokadę na przekładni i mu szedł max 60 bo założeniu sportowego wydechu troszkę po za 60 ok 63… i więcej nie mam mowy choć by to było z wiatrem i z górki …
50 ale nie więcej jak 65 z górki jeśli ma blokade na przełozeniach , a jego z górki jedzie 80 !
No jeśli jedzie 80 to nei możliwe aby miał blokadę na przekładni!! Mojego kolegi to 63 ale to i na prostej i pod wiatr i z wiatrem nie ważne jaka sytuacja ale ciągle tyle samo … jedynie jak mówię 63 to max z górki a normalnie 60 więc różnica tych 3 km/h …
Ludzie :> W sr w morini nie ma blokady na przelozeniach W katanach sa montowane ale w Apce Sr Nie ma ;]