Po odebraniu z salonu odrazu trasa 300km. Czy to dużo czy mało? - oceńcie sami …
Generalnie silnik od piaggio i-get
Dobrze kładzie się w zakrętach , zestrojona jest bardziej na twardo.
Narazie jesteśmy zadowoleni i to bardzo.
Opinia po pierwszym tysiącu.
Bezproblemowo, bardzo dynamiczny jak na 125 i naprawdę stabilny. Ładnie kładzie się w zakręty.
Natomiast 2 razy miałem dziwną sytuację, gdzie napięcie ładowania przy zwiększaniu obrotów malało… Z 15V spadało do 12,6V… po zgaszeniu i odpaleniu wracało wszystko do normy.
Hamulce bardzo skuteczne ale mam wrazenie, że tarcze długo nie pożyją… Zobaczymy… V max jaki osiągnąłem to licznikowe 115km/h
Update. 1500km w miesiąc.
Generalnie jestem zadowolony.
Jedyne zastrzeżenie dotyczyło tego dziwnego zachowania z ładowaniem.
Dalej to się zdarza ale bez nasilenia objawów.
Update:
14 tys. km. Bez zmian. Jeździ.
Nic się nie zepsuło.
Vmax z 117 spadł na 109 , może to kwestia zużycia tylnej opony bo silnik dokręca do odciny.
Mój rekord to 600 km w 1 dniu.
Aaaa i polecam zdecydowanie Pb98 lub nawet 100 bo dużo lepszy dynamicznie. Nie lubi ona 95
myśle że jakbyś pojechał na hamowanie to by sie okazało że na paliwie 95 twoja aprilla jest mocniejsza niż na 98 lub 100. Bo te paliwa palą się znacznie mniej chętnie i mają mniejszą kaloryczność.
Za to można naich dzięki temu uzyskac dodatkową moc stosując wyższe doładowanie w silnikach turbo wraz z agresywniejszym zapłonem lub hardkorowo podnosząc kompresje w silnikach wolnossących.
Natomiast jeżeli twój silnik nie ma szybkich czujników spalania stykowego i nie umie naich podstawie korygować kąta wyprzedzenia zapłonu to siłą rzeczy na mniej kalorycznym paliwie silnik jest słabszy.
Jest to taki sam i-get 125 jak w piaggio medley - jeszcze nie miałem okazji nic w nim robić.
Aktualnie 16,5 tys. Zamówiłem 2 opony bo te już się kończą.
Nie wiem jak tu wkleić foto bo naszą stajnię zasilił piaggio liberty 125. Co za fajna zabawka na miasto.