ApRiLia sr przerywała teraz nie odpala

Skuter zaczął przerywać jakieś 2 tyg temu. czasem gdy wymieniłem świecą skuter pracował idealnie, aż do pewnego momentu. skuter teraz odpala powiedzmy na 20s i gaśnie gdy poruszam manetką gazu.Dziś skuter wcale nie chce odpali. Co jest przyczyna?? a i nie piszcie żebym sprawdzić świecę i itp. nie jestem laikiem POZDRO

Skoro nie jesteś laikiem to sprawdź kompresje, gaźnik. Jaki kolor świecy??

Nie kompresja, tylko gaźnik trzeba wyczyścić.

Gaźnik wyczyścić i wyregulować nie zaszkodzi ,ale przyczyną może być świeca.Bynajmniej taki jest powód w mojej sytuacji z Typhoonem ,a objawy są takie same.

świeca wymieniana była na nowe NGK jak i nasze polskie.Nic nie pomaga gaźnik przeczyszczałem 2 razy włącznie z czyszczeniem dysz. Spróbuję załatwić sobie gaźnik od kogoś…

heh ja mialem podobny problem z moja sr-ka … gdy jechalem 60km.h przrywal mi … a potem coraz mniej jechall … bo jak chcialem dodac gazu i szybciej jechac to przerywal dlawil się itp … i doszlo do 30km/h … wkurzylem się wymienilem tlok i jest dobrze. .spr kompresje jaka masz… jak nie to moze cdi i padlo … bo moj kolega tez mial podobna sytuacje i cdi mu padlo … pozdro

Możliwe że pierścienie ci się już wyrobione tzn. są luźne i nie trzymają kompresji. Ja tak miałem jak mi koleś źle złożył silnik tzn. źle założyć pierscienie. Pozdro

Przejrzałem cała elektryką i jestem pewien, że mam przebicie gdzieś na pewno nie od cewki. Dotknąłem nie chcący ramy i gaźnika przeskoczy?a iskra a skuter zgasą (wkońcu po długich namowach odpali ale nadal nie chce płynnie pracował, nadal przerywa)