Witam wszystkich serdecznie, przychodzę do was z pytaniem ponieważ przekopałem całe internety i nie znalazłem odpowiedzi a mianowicie chodzi i o zmianę przełożenia w moim skuterze (Aprilia sr silnik piaggio).
Posiadam dość mocny set i jedyne co by mi zostało do zmiany to właśnie przełożenie i teraz pytanie czy jest sens wogóle ruszać seryjne przekładnie słyszałem że trzeba najpierw wyliczyć ilość obrotów dzwonem na obrót koła co zrobię i dodam w komentarzu ile wyszło i prosił bym was o rade na jakie przełożenie ewentualnie zmienić żeby zrównoważyć v-max z przyspieszeniem.
Mój set:
-Cylinder Stage6 MKII Racing
-Wydech Yasuni C16
-Zapłon MVT Premium
-Wariator Stage6 Oversize (cały zestaw z korkiem momentu I paskiem)
-sprzęgło Stage6 R/t
-Dzwon sprzęgła stage6 R/t Cnc
-Gaźnik Stage6 24mm
-Mębrana Stage6 V-Force3
-Króciec Polini 360
-Filtr powietrza Stage6
-boost bootle Stage6
Z silnika została jedynie obudowa seryjna I właśnie przełożenie dlatego proszę was o pomoc czy to ruszać czy dać sobie spokój i czy przy iesie to jakieś fajne efekty.
Dodam jeszcze że jeśli doradzicie mi co wybrać jakie przełożenia to kupię wtórne i pierwotne plus obudowa przekładni sportowa.
Z góry dziękuję wszystki za pomoc, Pozdrawiam.