Aprilia SR 50 - problem z obrotami

Witam Wszystkich.
Postanowiłem napisać, bo ręce mi powoli opadają na mój skuter.
Sprawa wygląda tak, że obecnie założyłem gaźnik 17.5 i iglica jest na środku. I ni cholery nie jedzie to. Prędzej zgaśnie. Albo wolne obroty albo pełen gaz. Ew. ssanie to pojedzie na tym średnim gazie.
Wcześniej już miałem założony podobny gaźnik i były przeboje więc podniosłem iglicę i jakoś to jechało. Ale też były zająknięcia. Tylko, że tam coś ta tulejka się blokowała i nie szło ustawić wolnych obrotów. Stąd wymiana na nowy/inny ale taki sam 17.5 (fabrycznie jest 12). Ssanie manualne.
Czekam obecnie na komplet dyszy bo pomyślałem, że może to ona coś winna.
Jakieś pomysły, gdzie powinieniem pogrzebać?
Jaką dyszę ew. tam wcisnąć?

Jest to 2t z 1999r
Cylinder 50 seria jakiś chinol (wymieniany)
Wydech gianelli extra v2. Blokada jest bo nie da się jej zdjąć, jest gdzieś w środku tłumika.
Filtr seria (zwężka jest nadal)
Napęd ciut pokombinowany, twardsza centralna i w sprzęgle też twardsze.
nowy króciec, ten trójkątny zawór z blaszkami nowy.
Zawór paliwa ręczny kranik (jak kiedyś w mnotorynkach i simsonach), podciśnienie z gaźnika zaślepione.
gaźnik 17.5.

Wszelkie koncepcje mile widziane.
Pozdrawiam

stare 2T z cylindrem chinlo i ktoś wsadza ręce na zamiennikach. No to podstawowe pytania: jaka kompresja?
Jaki to jest gaźnik? jakiś sensowny czy badziew za 90zł?

Dziękuję za odpowiedź. No właśnie kompresję to muszę zmierzyć. Podjadę gdzieś na warsztat i to sprawdzę.
Jeżeli chodzi o gaźnik to jest to zamiennik w okolicach kwoty którą wymieniłeś. Na oryginalnym 12 i na zaminniku 12 i na 3 zamiennikach 17.5 jest to samo.
Właściwie problem się pojawił po zmianie tłumika.
Jak go nie przydusi to idzie elegancko. Sprawdzę ten trop z kompresją. Z chińczykami to nigdy nie wiadomo.