Przepraszam że się podłączyłem pod temat ale jestem tu nowy i nie wiem gdzie pytać.Moze mi ktoś tu pomoże a wiec mam pytanie odnośnie aprilia sr 50 ditech.Nie dawno zakupiłem taki model i nie mogę poradzić sobie z jego odpaleniem.Dodam że zakupiłem nową świecę i jest iskra.Sprawdzilem kody serwisowe i było ich trochę po skasowania wszystkich został tylko z numerem 20 co oznacza czujnik temperatury.Czy to może być przyczyną że nie odpala
a inne błędy czego dotyczyły?
Bo to nie chodzi o to żeby je kasowac tylko żeby usunąć ich przyczynę
Witam mam pytanie odnośnie aprilia sr 50 ditech.Nie dawno zakupiłem taki model i nie mogę poradzić sobie z jego odpaleniem.Dodam że zakupiłem nową świecę i jest iskra.Sprawdzilem kody serwisowe i było ich trochę po skasowania wszystkich został tylko z numerem 20 co oznacza czujnik temperatury.Czy to może być przyczyną że nie odpala
Dzieki za odpowiedz.Inne błędy to były 1,8,9,3,6,7,12,15,4,5,14,20 poprostu masakra ale jak skasowalem to zostal tylko numer 20.Dodam że jak dałem paliwo bezpośrednio to trochę zalapal
może. odpal na samostarcie i daj mu sie na samostarcie nagrzać. jak już potem bedzie chodził to faktycznie problem z czujnikiem temperatury i włączeniem trybu ssania.
i mam nadzieję że to jest wciąż wtrysk a nie przeróbka na gaźnik?
Tak wtrysk luźniej spróbuje i dam znać.A można zastapic czymś samo start bo akurat nie posiadam a jestem na obczyźnie
to kup na stacji benzynowej
A mam to dac za przepustnice czy do przepustnicy
w filtr powietrza albo tak jak do przepustnicy z filtra dociera powietrze. Podajesz go po prostu razem/zamiast z powietrzem.
Witam a wiec robiłem na samostart i odpala bez problemu ale jak tylko przestałem spryskać od razu gaśnie tak jak by wogóle nie dostawał paliwa.Postanowilem wyciągnąć pierwsze część wtrysku(tą część co wchodzę wszystkie rorki) i prubowalem krecic i obserwowac czy leci paliwo i właśnie nie leci.Czy mam to przeczyscic czy może to wina elektroniki.dodam że pompka dziala
sorry ale nie podejmuję się tłumaczenia/opisania diagnozowania wtrysku. Zajmie to masę czasu a zapewne i tak tego nie zrobisz.
Odstaw go do warsztatu - tak pewnie będzie najszybciej.
Witam ponownie doszlem że raczej padł mi kompresor i pytanie brzmi czy jest jakiś zestaw naprawczy czy raczej nowy
i jak do tego doszedłeś?
Sprawdzałem ciśnienie i jest około 1 bar
1 bar jak krecilem rozrusznikiem
Może coś poradzisz?Staram się samemu zrobić i przy okazji się nauczyć
Witam.przepraszam ale podepne się pod ten temat bo nie wiem jak zrobić nowy.A mianowicie mam problem z peugeot jet c-tech chodzi o to że mam problem z mocą dodam że gaźnik wyczyszczony i dysza seryjną 54.Gdy włożyłem nową świecę to problem na chwilę zniknął do momentu aż nie odpuściłem gazu i chciałem dodać na nowo to brakuje mu mocy i strzela gdy powtórzę czyniąc wyjścia świecy i przeczyszczenia znów na chwilę jest dobrze.Swieca robi się czarna i taką jak by tłusta.filtet nowy
nadmiar oleju w mieszance, nadmiar paliwa w mieszance (złe regulacja albo niedrożny filtr powietrza) albo spadła kompresja i wtedy też nie może przepalić prawidłowo tego co dostaje.
Dzięki dzisiaj jeszcze zobaczę.A idzie gdzieś regulować ilość dawki oleju