Mam taki problem mam aprilie sr di tech nie chce mi odpalić. Na początku odpalała mi za 3 razem potem za 6 a potem kręciłem prawie do zdechnięcia akumulatora, a teraz nie odpala. Rozrusznik kręci pompa się ładuje wtryskiwacz wtryska paliwo i nie wiem co jest grane… Podłączyłem pod akumulator w samochodzie i tak nie odpala POMOCY
a kompresor bije dobre ciśnienie ??
weś zrub obsługe i zobacz jakie Ci błędy wyskoczą
Jaką obsługę??
kop25 napisał:
a kompresor bije dobre ciśnienie ??
Jaki kurwa kompresor??
Musisz chyba pojechać do serwisu oni tam podepną komputer pod niego i bd wiedział co jest
znajdz na necie jest jakas sekwencja ruchów manetą gazu i hamulcem i wtedy ten czerwony napis albo lampka aprilia będzie migał, ilośc mignięć określa dany błąd. Jak znajdziesz to będziesz tam mial jaka usterka ile mignięć
“siwy_fact” w każdym silniku z wtryskiem paliwa (w skuterach) jest kompresor ktury bije ciśnienie aby rozpylacz rozpylił paliwo na mgiełke
o ile dobrze pamiętam to się tak robiło:
manetke do konca włanczamy zapłon czekamy aż kontrolka zgaśnie i puszczamy manetke i za chwile powinna migać i trzeba liczyć ile jest mignięć i musisz na necie poszukać ile mignięć to jaki błąd poczekaj aż wszystkie błędy przelecą 4 razy wyłącz zapłon włącz i zapal
sorry ale widzę że dla u serów z j.pl skuter z wtryskiem to nowość jedni mówią głupoty o tuningowych mapach ecu drudzy niewiedza że do wtrysku potrzebny jest kompresor wiec podaje ten link na inne forum w którym na pewno więcej można się dowiedzieć o skuterach aprilia sr http://apriliasr.pl/
BALU, kop25, wy chyba nie wiecie co to jest kompresor!! Kompresor to inaczej sprężarka a to co pompuje paliwo do wtryskiwacza to pompa wtryskowa… Nie wiem jak to jest rozwiązane w di-techach ale w silnikach samochodowych jest tak ze w starych konstrukcjach jest pompa wtryskowa połączona z rozrządem i dzięki obrotom które osiąga dzięki napędzającego ją rozrządu do której za pomocą sztywnego przewodu wysokociśnieniowego jest podawane paliwo w około 200admosferach do wtryskiwacza który wtryskuje paliwo do cylindra. w nowocześniejszych silnikach są już pompo wtryskiwacze które same sobie wytwarzają odpowiednie ciśnienie paliwa i w odpowiednim momencie wstrzykują je do cylindra…
Pozdro
siwy_fact napisał:
BALU, kop25, wy chyba nie wiecie co to jest kompresor!! Kompresor to inaczej sprężarka a to co pompuje paliwo do wtryskiwacza to pompa wtryskowa... Nie wiem jak to jest rozwiązane w di-techach
Mi się wydaje że to ty nie wiesz do czego służy kompresor w di-techu, nie służy do podawania paliwa tylko do jego rozpylenia po to aby z paliwa w rozpylaczu stała się mgiełka, do podawania paliwa służy pompa paliwa, jeżeli nie wiesz jak to jest rozwiązane w di-techu to się nie wypowiadaj
do rozpylenia paliwa w taką mgiełkę służy końcówka wtryskiwacza!! Nie żaden kompresor…
Kompresor w silnikach jest montowany w zależności od modelu silnika samochodu do zwiększenia ilości powietrza w cylindrze!! Czyli takie jakby turbo tylko ze napęd bierze z silnika a nie z energii spalin wydobywających się z kolektora wydechowego
Rozmawiamy o SKUTERACH nie samochodach !!!
Tak służy końcówka wtryskiwacza ale sam prąd (impuls podany przez ECU) nie rozpyli paliwa potrzebne jest do tego ciśnienie
ciśnienie które jest wytworzone prze sam wtryskiwacz a w niem jest pompa specjalna do tego celu
Chyba nigdy nie robiłeś skutera na wtrysku, do wtryskiwacza dochodzą trzy węże: paliwo, powrót, ciśnienie z kompresora gdyby nie było ciśnienia to paliwo by nie było rozpylone
siwy_fact, dobrze gadasz bo jak mówiłeś tam nie ma kompresora
kompresor to mozesz sobie do samochodu założyc a nie mieć go w skuterze
kop25 napisał:
Chyba nigdy nie robiłeś skutera na wtrysku,
Skutera nie ale samochód tak
Silnik w skuterze różni się trochę od silnika w samochodzie
siwy_fact na forum j.pl jesteś już trochę czasu ale nabijasz posty chociaż się nie znasz nigdy nie miałeś di techea,pure jet’a wiec nie rozumiem czego się kłócisz i zarzucasz mi że nie wiem co to jest kompresor sam rozbierałem nawet u siebie kompresor i go czyściłem , znam zasadę działania .Wiem jak to jest w samochodach zrobione ale w skuterach jest inaczej rozwiązane czyli przez ten kompresor .Dałem link do forum nalegam poczytać a nie bezsensowne się kłócić dam temat o kompresorze : http://apriliasr.pl/topics14/kompresor-powietrza-vt6787.htm#83552
Pozdro
Dolej do baku srodku przeczaszczyjacego wtryski (kupisz na stacji CPN) I moze jakis syf zapchał wtrysk moze cos pomoże
to lepiej wyjmij wtryskiwacz i rozpylacz i zanieś do zakładu ktury się zajmuje czyszczeniem wtrysków benzynowych i będziesz wiedział czy są zapchane czy nie jeżeli będą zapchane to tam zrobiom Ci to profesionalnie i jak zaniesiesz wtryski to wyczyść bak bo tam mugł się zebrać syf
1.ej no linku nie widzicie? http://apriliasr.pl/topics14/jak-wyczyscic-wtryskiwacz-vt3275.htm
ć
2.Sprawdzałeś zawór membranowy?
PS:sorry za te linki ale nie idzie ludziom wytłumaczyć .