hej , szukam już wszędzie pomocy i nikt nie potrafi dać mi właściwej wskazuwki . Posiadam aprilie rs125 z 2008 roku seryjnie była na wtrysku i zablokowana na kategorie b . Poprzedni właściciel podobno ja w pełni odblokował i zamiast wtrysku został założony gaźnik 28mm , po tym zabiegu było wszystko ok moto się wkręcało na obroty i szło 170km/h . Potem odkupił ją mój kolega niestety doszło do awari , dozownik się zapchał i zatarł się tłok . Został zrobiony remont silnika cylinder tłok i cała reszta . Potem ja odkupiłem ja i tu zaczyna się problem . Dotarłem ja prawidłowo i zawsze sam robię mieszankę 100ml na 5 l paliwa , teraz mam problem ponieważ nie wkreca si powyżej 10 tys obrotow , czy to na luzie jak i podczas jazdy , ma problemy z wolnymi obrotami , nie chcą spadać automatycznie zawsze i najczęściej zatrzymują się na 3-3,5 tys … a prędkość maksymalna to 130. możesz mi coś doradzić bo nie wiem już co robić, jeśli coś przyjdzie Ci do głowy będę bardzo wdzięczny
pomiar kompresji i jak bedzie prawidłowa to wtedy czyszczenie i regulacja gaźnika, sprawdzenie nieszczelności w dolocie.
Na czym DOKŁADNIE polegał ten “remont silnika”?