Aprilia RS 125 by Stf

Witam!

Od początku lipca zostałem szczęśliwym posiadaczem Aprilii RS 125 z roku 2009 i przebiegiem zerowym, bo została kupiona jako nowa :lol: Teraz, czyli już 2 miesiące po kupnie nadal jest seryjna, ma przebieg powyżej 4000km, jeździ się naprawdę super, ciągle banan na twarzy :mrgreen: Wersja RD, czyli dłuższe lusterka, moduł zapłonowy EFI, itd., na razie jest odcięcie zapłonu do około 10 tyś, ale zamierzam już niedługo go w pełni odblokować. Jedyne co mi się udało przy nim na razie porobić to odblokować dolot powietrza :smiley: Jest na gwarancji, więc nie mogę dużo przy nim sam robić :lol: Przez te 2 miesiące, które dość szybko minęły, zrobiłem rekord V-maxu na serii 147 km/h i przyśpieszenie w granicach 9s :slight_smile: Jeśli w serii jest tak szybki, to co dopiero po pełnym odblokowaniu :smiley:

Poniżej kilka fotek (robione na szybko, więc sorki za jakość :wink: ):















Plany, które chciałbym zrealizować:

- full odblokowanie zgodnie z gwarancją :smiley:
- wymiana tylnego błotnika na krótszy
- kupno czarnej szyby
- naklejki na felgi itp. :stuck_out_tongue:

Tak jak mówiłem wcześniej, motorek jest rewelacyjny i po 2 miesiącach mogę stwierdzić, że na pewno będę go trzymał jeszcze długo, bo przez kolejne lata trudno będzie zrobić lepszy motorek w tej pojemności :slight_smile:

PZDR!

a powiedz mi czy 100km/h osiągasz na 3 biegu? czy już na 4?

2009- czyli pewnie słabsza wersja od tych początkowych.
I ile zapłaciłeś za nią? bo w Polsce rok ma duże znaczenie, i za 2 lata, jak będziesz sprzedawać, bo zrobisz prawko na furę, lub jeśli będziesz zmieniać na większe moto, to według większości rs będzie miała 4 lata, a nie 2 :stuck_out_tongue:

Powiem Ci, że założyłem sobie że będę jeździł nim aż do studiów, czyli jeszcze 4 lata najmniej :wink: Setkę osiągam na 3 do 10 tys. obrotów, także potencjał jest :mrgreen: A dałem za nią około 12k, więc nie AŻ TAK dużo :mrgreen:

E no, fajna :slight_smile:

Jak 12k o w porządku. Myślałem że bliżej 20, na allegro są z 2009 po 20 kafli.
a jak ci blokuje przy 10tys obr. to już dużo więcej się nie spodziewaj. Moja co prawda kręciła na biegach ponad 11, ale powyżej 10,5 nie było sensu, lepiej było następny bieg wrzucić.

Tak, to prawda. Powyżej 10 tys. obrotów, to nie ma na co więcej liczyć, bo to jest tak samo strata paliwa, jak i samego silnika. Apkę kupiłem tuż po tym, jak pewnie nie uwierzycie, kiedy z ojcem przyprowadziliśmy RSV4, tzn. ja jechałem na RSV4, a ojciec na drugim K1200S. I właśnie stąd zamiłowanie do włoszczyzny :lol:

^.-
coś mi tu nie pasuje…
jeśli dobrze rozumiem to ona jest nowa…
a nowe miały:
-odcinkę przy 6 albo 7rpm
-v-max na full zablokowanej serii 80 albo 100
-do tego wersja RD nie ma regulowanego zaworu wydechowego tylko jest wpakowany stały który cały czas jest zamknięty…
a z zaworem to jest duża różnica bo jak mi się linka urwał a i był nonstop zamknięty to o ile pamiętam to ledwo 130 robiłem…

Więc sorry, albo ty coś kręcisz, albo kupiłeś jednak nie w pełni nowe i oryginalne jak wychodzi z fabryki :stuck_out_tongue:

Kupiłem w pełni nowe w Krakowie u Wójcika (Aprilia). Obczaj najpierw specyfikacje wszystkich wersji i dopiero pisz. Wersja RD od 2008 odcięcie zapłonu przy 10,5 tys. obrotów itp. Na jakimś forum była pełna specyfikacja.

cena świetna :wink:

kondzio94 napisał:

cena świetna ;)



Też tak myślę :-D Gość sprzedawał ją z pół roku i pewnie dlatego zszedł już do takiej ceny ;-)

PS. Macie jakiś pomysły na zmianę tylnego błotnika :?: Ten z Allegro będzie pasował, czy sobie dać spokój :?:

jeśli to 2009 to pewnie 2 llata sprzedawał.

To było tak, że u niego stała pół roku w salonie, a wcześniej czekał w gronie nowiutkich Aprilli we Włoszech. :sunglasses:

ona ma inny zadupek nieżeli ta adiego itp nie ??

edit

zdawało mi się ;p jest to samo

ja pierdole aprilie to takie padla !! :smiley:
Twoja fajna ^^
Nie lubie ich bo w mojej kurwa nawet zacisk rozebrany byl ;/ wszystko skladac w pizdziec trzeba

Danielson napisał:

ja mam wszy i nie rosnę aprilie to takie padla !! :D
Twoja fajna ^^
Nie lubie ich bo w mojej kurczę pieczone nawet zacisk rozebrany byl ;/ wszystko skladac w pizdziec trzeba


:mrgreen: :mrgreen: Hehe, a to jaki model był?

To jest skladak rs 50 z 125 ;D mam w maszyny uzytkowniko w skutery i motorowery :wink: a w czasie przeszlym mowilem ze zacisk"byl" w częściach a teraz “jesT” w calosci ;D
pozdro

To git, że poskładany :stuck_out_tongue: Za chwilę looknę, co żeś tam pomodził :lol: :stuck_out_tongue: