Amortyzator przód neken, junak 901, itp.

Witam potrzebuje instrukcji czy i jak idzie zregenerować amortyzator przedni. Wymiana wszystkich bebechów jak i uzupełnienie oleju. Proszę tylko o konkretne informacje a nie domysły. Dzięki

Czyżby nie było tu żadnego mechanika? Zawsze wszyscy mają coś do powiedzenia a teraz taka cisza co jest chłopaki?

opanujemy to na jakimś spotkaniu , już trochę poczytałem na ten temat bo sam mojej muszę zregenerować przednie amorki

dzokej tu masz na początek - link http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=15103 dostałem od Ostrego - przydatny jest.

tak tylko jest tam opisana wymiana simeringu a jezeli masz wywalona tuleje ze laga lata (ma luz) to od spodu (oski)musisz wykrecic srube
(z reguly imbusowa)zeby odlaczyc lage od golenia wraz z tlokiem mowie tu o starym typie zawiecha ze golen od dolu grubsza czesc zawiecha ,potem oczywiscie trzeba wybic tuleje z lagi i wymienic na bardziej spasowana :) to tyle

pozdrawiam

Mario wielkie dzięki przydatny link

CEFA napisał:

tak tylko jest tam opisana wymiana simeringu a jezeli masz wywalona tuleje ze laga lata (ma luz) to od spodu (oski)musisz wykrecic srube
(z reguly imbusowa)zeby odlaczyc lage od golenia wraz z tlokiem mowie tu o starym typie zawiecha ze golen od dolu grubsza czesc zawiecha ,potem oczywiscie trzeba wybic tuleje z lagi i wymienic na bardziej spasowana :) to tyle
pozdrawiam

Darku w większości rozchodzi się o uszczelnienie , bo to co piszesz to jak bym tak miał to wolę od razu kupić nowe lagi - ale warto pamiętać o tym co piszesz.

No właśnie sie zastanawiam bo nowe widziałem za 150 zł a u mnie nie jest wina uszczelniaczy tylko mam luz pomiędzy lagą a goleniem więc nie wiem czy warto bawić się? czy nie lepiej wymienić na nówki?

przypuszczam ze tuleje moga byc trudno dostepne -predzej samemy dorobic z fosforo-brazu znajac wymiary tyle ze to znowu zachodu troche jezeli cena nie przekroczy Seba tych 150 zeta to mysle ze warto bardziej zakupic jak regenerowac
edit-dodatkowo masz wszystko nowe od simeringow po oslony gumowe i wiadomo spasowane tuleje
pozdrawiam

najlepiej kupić nowe a starymi się zająć w późniejszym czasie - co rezerwa to rezerwa

Macie racje kupie nowe i nie będę się przejmował przynajmniej będę spał spokojnie:)