Agility City 50-70cc kilka pytań

Cześć,

nie chcąc śmiecić zakładając kilka tematów - pozwolę sobie tutaj w zbiorczym zapytać o różne sprawy:

To mój 1 skuter w życiu, wiekowy ze mnie facet ;) Kupiłem używkę w fajnym stanie Kymco Agility City 50cc 2T (72cc).

Kit Airsal 70cc (cylinder, tłok, uszczelki)
Pasek napędowy DAYCO
Filtr powietrza (stożek, gąbka) REVO-S type
Wydech TECNIGAS Q-TRE
dysza główna 115
zalecano wymianę sprężyny centralnej na twardszą. Gąbkę ze stożka delikatnie czyściłem woda+płyn do naczyń. Akumulator max naładowany, trzyma.

Ponoć wszystko odblokowane, zimny odpala rewelacyjnie, na dotyk dosłownie, ale ciepły czasem ma kłopot (sądziłem, że bywa tak na odwrót), piszę o elektrycznym zapłonie. Skuter vmax to 65km/h przy moich 90kg.

1. Prócz oczywistych różnic wizualnych, koła itd. - jest różnica między wersjami 2T "zwykłej" Agility, a moją Agility CITY? Np. ten sam gaźnik? wariator? itp. Chcąc kupić markowy wariator - taki sam będzie pasował? Bo do Agility mnóstwo dodatków, ale już dopisek City i ciężej...

2. 2T więc mam "mieszalnik"/dozownik oleju do mieszanki. Chciałbym wlać swój Castrol Power Racing 1 2T, to full syntetyk i mogę go dolać do obecnego (nie wiem jaki jest obecnie)? Czy jednak lepiej spuścić obecny? Jeśli tak - to jak to zrobić? :)

3. Wydech ma 3-4 lata, czy może być już "zapchany"? Warto przeczyścić? Jeśli TAK, to czy sposób z wlaniem Kreta (żel lub granulki z wrzątkiem) da efekt? I pewnie głupie pytanie: Czy wlewa się to do CAŁEGO wydechu ( oczywiście po odkręceniu) czy wystarczy odkręcić tę końcówkę (chyba tłumik) i ją wyczyścić?

dziękuję za wszelką pomoc i porady, pozdrawiam.

Ktoś chyba już pomyślał za ciebie, zatem eksperymentować raczej nie warto. Dalsze kolejne kroki już według twojego widzimisię. :-)