Aerox - po blokadach

Jakiś czas temu zdjąłem drugą blokadę z Aeroxa - z tłumika. Z wariatora musiał być juz wczesniej zdjęta, bo jechał 70km/h.
Teraz nie mam obydwu blokad, przyspieszenie się poprawiło, ale jedzie max. 75km/h na najwyższych obrotach (jego) jakich się da…

Jakieś pomysły dlaczegoś

Bo więcej się nie da ? Czego ty oczekujesz od seryjnej 50ccm? tych słynnych 120km/h po zdjęciu blokadą :573:

w sumie roxy lecą koło 85km/h (licznikowe), może to wina rolek?

mój kolega ma Roxa i Zdjął 2 blokady [ nie wiem jakie] i leci mu 90km/h licznikowe :mrgreen:

Jasiu226 napisał:

Bo więcej się nie da ? Czego ty oczekujesz od seryjnej 50ccm? tych słynnych 120km/h po zdjęciu blokadą :573:


80kmh +

Kiedy zajrzę może do wario :(

Za dużo wymagasz. Mój neos po full sporcie prawie leci wg navi 85…

Jak to się nie da, skoro wczoraj mnie chińczyk a’la Bt. Żbik 50-2 wyprzedził? :S:S:S
PORAŻKA!

a gaźnik???na pewno jak zdejmiesz z gaźnika to będzie lepiej, i co do obrotów to moduł ;p

Podobno sa 2 blokady

zobacz czy rolki są ok. może dysza w gaźniku też jest blokadą?? a może silniki stracił kompre. :-?

A regulowałeś gaźnik po zdjęciu blokadą

Czy Excent jest tu nowy??

Nie regulowalem. A trzebaż

jacob555 napisał:

Czy Excent jest tu nowy??


excent napisał:

Nie regulowalem. A trzebaż



No Comment :DD

Więc taką
Ja nie regulowałem go w ogóle.

No ale nie ma takiej potrzeby żeby zawsze regulować wiem bo sam tak miałem… a wyregulwałem go tylko wtedy gdy włożyłem większą dyszę bo tak to był idealnie wyregulowany

No to sobie odpowiedziałeś na to pytanie.

Jakby co to: tak, trzeba.

Hehe, “pomógł” mi się należy :stuck_out_tongue:

Po każdej zmianie gaźnik trza regulować :wink: Przecież po odcięciu zawirowywacza spalin zmienia się charakterystyka pracy silnika. Tak jakbyś wydech zmieńił :slight_smile:

tak no to patrz cały tuning który mam… miałem najpierw sam wariator… a później założyłem resztę tych części… i gaźnika nie regulowałem bo był idealnie wyregulowany… więc nie każdy skuter potrzebuje regulacji po każdo razowej wymianie jakiej kolwiek części

Ale niektore potrzebuja… Ja wymienilem sam tłumik i juz musialem… potem nowa gabke filtra powietrza zamontowalem tez musialem… rozgrzej go postaw na stupce i na sluch wyreguluj chyba ze masz obrotomierz :wink:

Danielson napisał:

chyba ze masz obrotomierz



tzn. jakby miał obrotomierz to łatwiej byłoby dopiero wtedy jeśli wiedziałby z jakiegoś wykresu przy jakich obrotach skuter ma najwyższy moment obotowy.