Moj kolega ma pytanie czy warto kopić wewnętrzne śmigło, zapłon Malossi MHR do tego setupu:
- cylinder MALOSSI MHR team BIG BORE 77cc
- wał MALOSSI MHR TEAM BIG BORE 86cc
- wydech MALOSSI MHR BIG BORE 77cc
- sprzegło MALOSSI DELTA (107MM)
- dzwon malossi MHR team II
- gaźnik RACING STAGE6 R/T PWK 26MM
- vario POLINI EVOLUTION SUPER SPEED
- TORQUE DRIVER Malossi MHR
i coś tam jeszcze…
(INNER ROTOR IGNITION MALOSSI MHR)
(WEWNÊTRZNE ŚMIGŁO ZAPŁON MALOSSI MHR )
zaplon to normalne ze w tej klasie się wymianie
Tylko powiedzcie mi czemu jak big bore to kur/wa tylko roxy !!??
Czemu nikt nie robi np. neosa bb albo joga bb ew jakiegos stara yamahe czy cos ;'(
bo z regóły tacy ludzie mają dzianych starych to jak i tuning to i aerox bo lecą za nim jak muchy za gównem / wrona
Normalne , ze zaplon trzeba. . Ale znowu roxx…
ten wentylator w zapłonie chłodzi tylko sam zapłon
to znaczy trzebaż
TAK TRZEBA !!
a wał to za bardzo nie pasuje do tego cylindra
Lepiej za mocny niż za słaby :Psiwy_fact napisał:
a wał to za bardzo nie pasuje do tego cylindra
to nie chodzi o wytrzymałość tylko o skok… trzeba by dać podkładkę dystansowa pod cylinder żeby wszedł ten cylinder do tego wału
A no właśnie wal do bb 86ccm ma wiekszy skok od 77ccm wiec to mi cos wygląda jakby ktos sobie dla jaj dal temat albo sięn ie zna i tak sklada nas erio ;/
A no właśnie wal do bb 86ccm ma wiekszy skok od 77ccm wiec to mi cos wygląda jakby ktos sobie dla jaj dal temat albo sięn ie zna i tak sklada nas erio ;/
albo niunia, znów se jaja robi bo nie ma co w weekend w domu robić to zakłada durne tematy.
już chyba ze 2 razy zakładała temat typu "mój kolega robi w roxie evo i co ma kupić" już do chinola miała wsadzać silnik 180 bodajże i ile ona rzeczy miała robić to szok...
zamknijcie ten temat bo na pewno sobie robi jaja pozdro.
[ Komentarz dodany przez: Borek02: 24-10-2009, 20:49 ]
Zamykam ten wiejski temat.