Witam wszystkich!
Posiadam GB Streeta o pojemności 72cc od 2 lat. Jak wiadomo po czasie każdemu kto jeździ 2 kołowcami zapragnął by się remoncik…
Przeczytałem chyba każdy temat na różnych forach odnośnie 110cc. Zakupiłem cylinder, wał korbowy, szpilki, łańcuszek rozrządu 84 oczka, uszczelki itd. Głowicy nie zmieniałem, bo większość osób polecała zostawić 72cc z powodu większej komprechy.
Silnik złożony wspólnie z teściem który jest mechanikiem, jutro lub pojutrze pewnie będzie przykręcony do ramy bo mocowanie silnika było wyrobione i trzeba by było wstawić w to tuleje co by siedział ciaśniutko. Miałbym do Was parę pytań, być może się powtarzam ale chciałbym zyskać aktualne opinie.
Czy przy podwyższonej kompresji z powodu głowicy 72 przy cylku 110 jest odczuwalny wzrost mocy? chociażby o 0,5KM?
Ile kuni ma 110? Czytałem że ponoć od 6-7 w zależności od regulacji całego układu.
Czy jest odczuwalny duży skok mocy i vmax po przejściu z 72cc na 110? Tak jak z 50 na 72?
Na 72 v max u mnie to około 70km/h ale to przy strasznym żyłowaniu silnika i max obrotach. Na 110 wyciągnie te 85-90?
I ostatnie pytanie. Gaźniki 26mm są niepolecane do 110 ze względu ciężkiej regulacji, więc zakupiłem gaźnik PZ22 a dostałem PZ20 z dosyć dużą dyszą. Wystarczy taki?
Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi, mało jest aktualnych tematów na temat 110 a miło było by trochę pogadać na ten temat