Witam więc mam problem z osiągami w moim Piaggio Typhoon. Części które w nim są zamontowane to :
:arrow: Sprzęgło Polini G3
:arrow: Dzwon Koso
:arrow: Wariator Polini Speed Control
:arrow: Wentylator wariatora Polni Evo
:arrow: Nowy pasek
:arrow: Gasbox Polini
:arrow: Wydech Yasuni Z
:arrow: Cylinder Polini Corsa
:arrow: Rolki 4,25g i Twardsze sprężynki sprzęgła które dostałem razem ze sprzęgłem
Reszta części jest seryjna i więcej nie robiłem żadnych regulacji. Skuter ledwo osiąga ok. 100km/h i ma strasznego muła między 50-65km/h. Wiecie może jak go zlikwidować ? Następne pytanie :
Czy te części są dobrze spasowane ? Czy wymienić jakąś ? Osobiście nie mam przekonania co do tego wydechu. Doradźcie mi czy mam go zostawić czy wymienić ? Myślę nad zakupem Polini For Rece czy to jest dobry wybór ? Dodam że skuter jest przygotowany do stuntu.
Kolejne pytanie:
Jak można wyregulować sprzęgło Polini G3 oprócz sprężynek. czy mogę odkręcić te ciężarki ?
Z góry bardzo dziękuje za odpowiedzi
Pozdrawiam
dobrze go wyreguluj i masz dużo za słaby wydech do tego cylindra bo twój cylinder to już racing wprawdzie słaby ale racing, a yasuni Z jest do seryjnej 50ccm przewidziane a nie do racingowej 70ccm
Spróbuj z lżejszymi rolkami.
Sprzedaj zetke i kup coś typowo pod corse. Proponował bym c16.
krasnalek52 napisał:
Sprzedaj zetke i kup coś typowo pod corse. Proponował bym c16.
Ale przecież C16 jest do 50cc. Może jakiś inny proponujecie ?
TyphooN_94 napisał:
Ale przecież C16 jest do 50cc. Może jakiś inny proponujecie ?
Jesteś pewien tego co napisałeś? :607:
Uwierz mi, że c16 nie jest do 50 :DDDD
Wręcz nie nadaje się do 50cc...
http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_91_93&products_id=298&osCsid=a1498a75a964e29580f0187ced7ed07c
Zobacz sobie A co sądzicie o Polini for Race 3 ?
Nom:
Wydech Yasuni Carrera 16 jest wyczynowym wydechem á la Polini Evolution, Hebo Manston czy Malossi MHR.
Kręci bardzo wysokie obroty, co podnosi prędkość maksymalną. Jeden z lepszych układów wydechowych dla wysokoobrotowych cylindrów. Wydech bez homologacji - zalecany do wyścigów.
Raczej nie pasuje do 50cc.
Więc c16 będzie odpowiedni do twojego tuningu
Polini for race też
Miałem na myśli że c16 kup jak będziesz chciał wstawić corse.
Polini for race będzie ciągnął już od niższych obrotów więc wybór należy do Ciebie.
A c16 się nadaje do 50, ale tych typowych wysokoobrotowych.
Witam mam problem ze skuterem piaggio typhoon kupiłem nowy pasek i cylinder 70cm i i ma bardzo słaby start i słabo się wkręca co może być tego przyczyną?? Jeszcze dodam że na początku jak go kupiłem był mocny i i się dobrze wkręcał i miał 50cm a po czasie mi też tak stracił na mocy i wymieniłem cylinder na 50cm i było dobrze . Teraz też myślałem że to cylinder ale się myliłem proszę o pomoc i z góry dziękuje :-/
Sprzęgło jest ok ? I jak rolki ?
sprzęgło i rolki są okey
A napisz jeszcze jakiej firmy jest ta 70 cc ? bo jak no name to masz odpowiedz
chiński . Mój kumpel ma taki sam cylinder i mu wszystko działa
Tak właśnie jest z chińskimi …
Jednym coś działa jednym nie.
Zależy jak trafisz - niekiedy na dobry egzemplarz niekiedy na kupę.
Być może jest inna przyczyna tego ale bardzo prawdopodobne, że to właśnie przez chinolski cylinder :roll:
ale na oryginalnym cylindże też ma muła
No to trzeba sprawdzać po kolei co innego…
Gaźnik czyściłeś/ sprawdzałeś ?
damwis.39 napisał:
chiński . Mój kumpel ma taki sam cylinder i mu wszystko działa :-(
te chińskei cylki nie są aż tak złe, tzn mam na myśi że taka chińska 70 cc na pewno będzie mocniejsza od serii lecz niewiele , aledamwis.39, powiem ci jedno , zobacz czy nie ma gdzieś juz rys na cylu itp itd , bo chińskie cylki przed założeniem trzeba specialnie przygotować , przedewsztkim dremel w ręke , i łądnie oczyścić kanał wydechowy i kanały dolotowe , bo odlewy są strasznie ujowe i takie resztki jak by zostają , a podczas pracy silnika to odpada , dostaje się do komory spalania i zaciera cyla , dlatego jedne chińskie shity przejadą , 500 km a drugie 5 tyś
Wrona nie do końca że to odpada i zaciera cyla, ale same okna mogą być ostro zakończone (ostre krawędzie) i to go zabija
ale ja przed założeniem czyściłem wszystkie kanału od tego syfu
[ Dodano: 04-01-2011, 18:19 ]
gaźnik też czyściłem i to nic nie dało
skoro nie regulacja , nie syf , cyl niby ok , to coś źle spasowane , albo za mały tlok , albo swieca swoje przezyła (mało prawdopodbne) , gdzieś jebnięte są uszczelki , i nie ma kompresji jak być powinna , albo dziura gdzieś w króćcu i lewe łapie i UJOWa mieszanka (ale to raczje sam by się wkręcał lekko) , trzeba dokładnie obejżec , nie wiem nic innego nie przychodzi mi do głowy