Czy po zmianie cylindra z 50 na większy (65) będzie pasował korbowód z 50 cmm? Czy będzie trzeba zmieniać wtedy wał na większy? Proszę o odpowiedź.
Będzie pasował.
A jak głowica będzie mniejsza to będzie chodził na niej? Silnik 2t
Będzie chodził, możesz nawet wsadzić cylek z tłokiem fi 47mm pod fabryczną głowicę.
Sorry, nie zauważyłem, że chodzi o silnik 2T, ale pod pojemność 65, jak najbardziej fabryczna głowica spasi.
Aha,a wał i korbowód wytrzyma większą moc?
Kazdy oryginalny wał jakbys wyciagnal ze skuterka lub innego pojazdu o pojemnosci 50ccm ma napisane 80ccm - to oznacza ze mozesz az do 80 ccm wlozyc sobie cylinder, a wał spokojnie taka pojemnosc utrzyma. A napisz mi jaki masz przebieg ?
33tyś km
ho ho ho! to trochę dużo :D dla świętego spokoju zregenerowałbym lub zmienił ten wał...
Myślę że przy trzech mm różnicy wielkości tłoka-cylindra nie powinno się nic stać.
Nic się nie stanie
O taki zestaw jutro zamawiam http://allegro.pl/cylinder-tuning-65cm-suzuki-katana-catana-ac-50-i1623999086.html
Ten cylinder jest bez nazwy, "no name". Widziałem takie u nas w sklepie, były po 70zł.
Pietro napisał:
Ten cylinder jest bez nazwy, "no name". Widziałem takie u nas w sklepie, były po 70zł.
Tam są też po 70 ale biorę ten droższy może i to samo ale zawsze jakaś tam pewność zostaje. Dziękuje wszystkim za pomoc. Temat CLOSE!!!
przerabiałem cylinder 65cc
w derbi morini,moduł bez ogranicznika obrotów, cylinder malossi, do tego tłumik yasuni R, gaźnik 21mm, rozwiercony króciec, carbonowe membrany, vario Hebo N.
Mocy nie wiem ile miał ale obroty z ~9tys skoczyły na 16-17tys i prędkość 103-107 via gps
i spalanie w granicach 7L :D