4t Chinol problem z dławieniem się

Witajcie!
Od razu uprzedzam, nie jest to temat na temat regulacji gaźnika.
Zaczne od specyfikacji sprzętu:
Cylinder 80 i głowica wymieniona do tego dysza gaźnika 90.
Wczoraj byłem wymieniać uszczelki w silniku ,bo leciał olej. Po tym przy jeździe skuter się dławi na 2 sekundy w czasie jazdy. Niezależnie od szybkości. Dodam także ,że duszenie występuje także przy każdej najechanej dziurze. Spadło przyśpieszenie i chyba v-max. Mechanik nie ma pojęcia co się dzieje. Gaźnik przeczyszczony wszystko jest ok. Silnik jak już mówiłem ma nowe uszczelki. Prosze o pomoc. Jeżeli ktoś chciałby posłuchać o co chodzi moge nagrać film. Te dławienie można porównać do puszczania natychmiastowego manetki aby zaraz dać full. Przed wymianą uszczelek było wszystko okej oprócz tego oleju. Kupować nowy gaźnik?

Ssanie sprawdź i czy dochodzi do niego prąd(czy masz mase i + po zapaleniu).

To nie ssanie- jeżeli dławi się na dziurach, przyjrzyj się pływakowi i membranie. Druga sprawa większa dysza = trzeba dać więcej powietrza.

Jak dla mnie membrana w stanie idealnym. Jak dzis sam rozkladalem gaznik plywak byl chyba w dobrym stanie choc nie wiem jak wyglada w zlym. Jakie sa objawy ,ze cos jest z plywakiem?

Mi też się wydaje że to regulacja gaźnika.

Jeżeli chodzi o pływak - wątpię aby się uszkodził (rzadka sprawa), bardziej chodzi mi o poziom paliwa jaki właśnie pływak reguluje. Poszukaj w necie są wskazówki jak sprawdzić poziom paliwa.

Jescze jutro go pod reguluje ale nawet jesli nie jest wyregulowany przeciez nie ma prawa przerywac kiedy wjade na dziure lub od tak sobie

I jeszcze jedno. Może wyda Ci się dziwne, ale sprawdź mocowanie wydechu - czy jest ściśle i szczelnie dokręcony do silnika.

dzis mialem sprawdzane tez czy to wina tlumika wiec chyba z wydechem lipa

a wlasnie zapomnialem dodać ,że od dwoch tygodni uzywalem stozka ale dzis wrocilem do seryjnego ,bo dlawienie sie jest mniej dotkliwe wtedy

Sprawdź ssanie-ja miałem to samo.

w jaki sposob je sprawdzic?

Skoro zmieniałeś filtr powietrza i się poprawiło.
Wobec tego sprawdź jednak czy nie wiesza się pływak lub czy nie masz za niskiego poziomu paliwa. Lub szukaj w regulacji dlaczego jest uboga mieszanka. Może to być - regulacja śrubką, iglica i najważniejsze zbyt MAŁA DYSZA PALIWA.
Jaką miałeś dyszę seryjną?

Seryjnie mialem 85 wymienilem na 90 i takze wtedy dalem stozek. Chodzil jak burza, nie mialem co na narzekac. Do czasu jak poszedlem na ta reklamacje w sprawie oleju i od tego czasu cos jest nie tak.

no to daj dysze 95 albo 100. Skoro na 50cc miałeś 85 to na 80cc daj 100.

Nagralem pracę. W słychać co sekundę ten dźwięk od jakoś 8 sekundy https://www.youtube.com/watch?v=FpDNSRMSZqw

Dp

brakuje mu paliwa

Może filtr paliwa zatkany ? Albo wężyki od paliwa ? Sprawdź, przdmuchaj cały układ paliwowy :)

wymieniony gaznik wszystko hula