Ostatnio przegladalem “Motocykl” z listopada i natknelem się na tloki 3 pierscieniowe przeznaczone do lekkich motocykli i skuterów. Sa one dostepne do 50ccm? jak tak to gdzie to dostac. I czy te 3 pierscieniowe daja lepsza kompreche i wytrzymalosc?
3pierścienioweź? One czasem nie są do 4tą? Bo w 2T to raczej trudno o raje bytu takich tłoków
siwy_fact, do 2t właśnie. Jawy 350ts tez np. maja 3 pierscienie '
Danielson napisał:
daja lepsza kompreche i wytrzymalosc?
na pewno szybciej cylinder się zużyje :D
A jeśli tu o tlokach to co o tym sadzicie ? http://img689.imageshack.us/gal.php?g=alim1120.jpg caly tlok zmatowiony, rysy na szerokosc paznokcia cala powloka zjechana. cyl ma w 2 miejscach zjechany nicasil i ma rysy tez na grubosc palca. Bedzie to miala zblizona kompreche do nowego czy raczej nie ?
albo ja czegoś nie rozumiem albo ty se bekę kręcisz , jak taki coś może dobrze chodzić zresztą te zdjęcia są kiepskiej jakości
nie mogę lepszych zrobić. Czyli zmieniac tak ?
[ Dodano: 18-12-2009, 12:34 ]
to sa chyba skutki tego ze na mixolu jezdzilem xD 100km tylko to ma
[ Dodano: 18-12-2009, 14:16 ]
Wie ktos ile +/- powinien mieć barow airsal moj ? ile da się jezdzic a ponizej ilu do wyjebaniaż
Danielson napisał:
nie mogę lepszych zrobić. Czyli zmieniac tak ?
[ Dodano: 18-12-2009, 12:34 ]
to sa chyba skutki tego ze na mixolu jezdzilem xD 100km tylko to ma
[ Dodano: 18-12-2009, 14:16 ]
Wie ktos ile +/- powinien mieć barow airsal moj ? ile da się jezdzic a ponizej ilu do myble byble?
Ja leję na małossim 70 różowy Orlenowski olejek i jak po ~300 km zaglądałem to 0 rysek :P
ten orlenowski wcale nie jest taki zły sam go leję i polecam
a na mielochu danielos nie pisze jak kompresja powinna być ? bo teraz nie wiem jaki dokladnie masz cylinder ^^ sprawdź może tam będzie odpowiedź
mam t6 racing airsala powinien mieć kolo 10-11 a ma niecale 4 xD