2t 70cc nie łapie obrotów

Witam mam problem mój skuter nie łapie obrotów na wolnych ładnie sobie cyka troszkę dymi i świeca czarna ale sucha max prędkość jaką rozwija to 20km pod górkę 10km co może być przyczyną ?

źle ustawiony gaźnik lub uszkodzony gaźnik, zacinający się wariator, padnięty cylinder.
To jest od razu po wymianie czy jeździł tak i się zepsuł… dotarty był/jest?
strasznie mało informacji udzielasz

To jest po wymianie czyli na dotarciu z góry jedzie max chodź raz tylko mu tak dałem bo nie chce go piłować tak od razu na gaźniku jest walnięta uszczelka od góry jak igielice odkręcam tak przecięta ale czy to byłby problem ? na wolnych działa ładnie

a co robiłeś z gaźnikiem po zmianie cylindra na 70?

Nic jeszcze spróbuję po weekendzie założyć dysze która była w zestawie z cylindrem jak coś będę w kontakcie co sie dzieje

to może się za coś weźmiesz to poczytaj sobie jak to się robi i ci potrzeba.
Niedługo ludziki będa pisać że zmienili cylinder na 70 ale nie odpala. Ale jeszcze nie założyli głowicy bo założą dopiero jutro.

Witam po przerwie skuter zrobiony otóż przyczyną był gaźnik zapowietrzony po odkręceniu śrubki tej na samym dole poleciało paliwo dokręciłem spowrotem i tak jakby ożył hymm dziwne ale jest jeszcze jeden problem na razie go docieram przejechałem 100km tak z prędkością do 40 km na godzinę przed tym spaliłem pół baku na postoju ale gdy mu wcisnę gazu na full zbiera się i leci ale gdy jadę tak dłużej 70km i więcej to strzela z tłumika i skuter gaśnie już tak raz miałem i zatarłem cylinder, co może być przyczyną ?

Czy to może być wina głowicy?

po pierwsze śrubą która odkręciłeś spuszcza się paliwo z gaźnika a nie go “odpowietrza” bo gaźnik jest zawsze zapowietrzony bo jest otwarty w atmosferę.
A co do rszty to się nie zgaduje a sprawdza stan silnika i podstawowe elementy - kompresje, iskre, regulacje gaźnika, regulacje napędu, drożność, szczelność, podciśnienie, napowietrzanie zbiornika…itd