250/50, a myślałem, że się nie da...

Rzućcie okiem na tą ofertę http://otomoto.pl/suzuki-rgv-250-50-M3457676.html, nie wiem jak to zrobił, ale chyba ma rodzinę w wydziale komunikacji. Jest jakaś granica rozsądku w pojemnościach rejestrowanych maszyn na kat. motoroweru?

I co mu to da? Pierwsza lepsza kontrola i dowodu nie ma.

Ktoś tu na tym forum, twierdził uporczywie, że to co masz wbite w dowód to rzecz święta. Że można udać głupa i zwalić odpowiedzialność na urzędników. Nie znam się, kupiłem jako 50cm3, to nie moja wina - takie tłumaczenie zalecają niektórzy na tym forum.
To samo będzie, jak policja od nowego roku, będzie miała przenośne urządzenia do sprawdzania maksymalnej prędkości skuterów. Wtedy każdy, któremu udowodnią, że skuter może jechać ponad 45-50km/h będzie miał przechlapane. W Niemczech takie kontrole to już norma.

Definicja motoroweru jest jasna, tam gość pisał, że leci 190 km/h. W tym wypadku nieznajomość prawa szkodzi. Co do tych kontroli to masz jakieś pewne informacje?

Tak się zastanawiam nad tymi przekrętami z rejestracją, wiem, że 125 i 50 występują w tej samej konstrukcji, ciekawe czy jest taki przypadek z 50 i 250?

benekpe napisał:

Ktoś tu na tym forum, twierdził uporczywie, że to co masz wbite w dowód to rzecz święta. Że można udać głupa i zwalić odpowiedzialność na urzędników. Nie znam się, kupiłem jako 50cm3, to nie moja wina - takie tłumaczenie zalecają niektórzy na tym forum.
To samo będzie, jak policja od nowego roku, będzie miała przenośne urządzenia do sprawdzania maksymalnej prędkości skuterów. Wtedy każdy, któremu udowodnią, że skuter może jechać ponad 45-50km/h będzie miał przechlapane. W Niemczech takie kontrole to już norma.

ze niby te uzadzenia beda w Polsce? Prosze cie.

ze niby w polskie

W związku ze zmianami uprawnień na motocykle i skutery. Takie były zapowiedzi. A życie i czas pokaże... Bo jak nam UE narzuci kolejne dyrektywy, to kto wie...?