Witam was.Posiadam skuter 4t 139MQB.
Po zmianie cylindra z 50 na 80cc,sprężyn na czerwone oraz sprężyny centralnej na czerwoną,wariatora na wzmacniany,kombinowania z różną wagą rolek,zmianą dyszy oraz z stożka na standardowy filtr powietrza skuter osiąga maksymalnie 60km(na 50cc nawet dawał rade do 70km).W czym może tkwić problem?
zbyt czerwone sprężyny. tak w ogóle “czerwone” to jakas marka? ma to jakies parametry oprócz tego że jest czerwone?
czerwone to najszybsze? że to niby ferrari jest?
zmieniłeś głowice? ciśnienie spręzania sobie po tej wymianie sprawdzałeś?
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6480571046-te sa zalozone
Tak zmieniane wraz z glowica,kompresja dobra.
dobra czyli jaka?
palec wsadzałes , odpychało i na taj podstawie stwierdziłes że dobra?
akurat te kompletnie “no name” spręzynki sprzęgła to ci na Vmaxa nie robią.
Ok.10 barów
naprawde mierzyłeś czy tak zakładasz? bo jak się mierzy to się wie ile jest a nie “około”.
Mierzyłem.
skuter jest mocny czy nie bardzo?
Zryw ma,pod gorke tez nie ma problemu.
pora wymienić sprężynki, sprężynę. skoro same rolki nie pomagają
Wymienione.
no to widocznie nie na takie jak trzeba.
wyjmij tą czerwoną srzezyne centralną bo ona zapewne jest za twarda, złóż napęd na miekkiej lub srednio miekkiej sprezynie
zrób kreske na wario i zobacz dokąd wchodzi pasek
i dalej reguluj napęd. na ilu rolkach sprawdzaeś?
Od 4.5 do 6g
a pasek dokąd wchodzi?
Nie sprawdzałem.
przecież 6g to leciutkie są, spróbuj włożyć tam jakieś 8-9g minimum
słaby silnik+ pancerna sprężyna centralna jak do wyczynowego 2T i nie ma takiej siły w tym silniku która by rozrzuciła rolki w wariatorze. Zapewne się okaże że 6g nie może rozrzucić a już 7g ograniczą mu obroty.
Czyli co panowie radzicie?
przeczytać wątek jeszcze raz. juz było co radzimy