Witajcie.
Dostałem do zrobienia chińczyka z diagnozą iż nie daje iskry.
W sumie nie dziwiło mnie to, bo elektryka była cała pomieszana i rozbebeszona, moduł leżał gdzieś w schowku…ale korzystając ze schematu wszystko podłączyłem i sukces, jest iskra, ale nie chcę odpalić.
Sprawdzilem luz zaworowy, bo klepał, ustawiłem na 0,05 i 0,07.
Gaźnik wyciągnąłem, rozkręciłem, przedmuchałem, wymyłem benzyną ekstrakcyjną, uszczelki spryskałem silikonem do uszczelek.
Paliwo dochodzi. Podciśnienie EGR jest zaślepione, podciśnienie paliwa działa, w trakcie kręcenia rozrusznikiem podaje paliwo do gaźnika i tak jakby co chwilę zaskoczy na 2-3 obroty po czym gaśnie.
Gdy podam paliwo w filtr powietrza odpali i póki pryskam paliwem skuter pracuje na wolnych obrotach. Dam gazu to chodzi , wkręca się normalnie i póki mam przepustnicę co najmniej w połowie otwartą to chodzi aż miło, ale jak tylko puszczę manetkę momentalnie gaśnie.
Śrubkę od wolnych obrotów mam wkręcona maksymalnie, tak żeby były jak największe. Kręcę śrubą od mieszkanki paliwowo-powietrznej, ale nic to nie zmienia.
Trzymalem go nawet na wysokich obrotach z 5 minut żeby się rozgrzał po czym jak puszczam gaz to ciągle gaśnie i bez podania paliwa w gaźnik czy filtr nie idzie go odpalić.
Ktoś ma pomysł co to może być, czy szukać nowego gaźnika?
Bo mnie już się pomysły skończyły.
kompresje zmierz, potem gaźnik podmień