Cześć,
mam skutera 125ccm, ale v-max to ok. 90km/h. Słyszałem, że robi się coś z zapłonem i wtedy powinien polecieć ok. 110-120 km/h, czy jest to możliweź Czy może coś innego trzeba wyregulować?
Pozdrawiam
zapewne ma jakąś blokadę… pewnie na module… do jakich max obro ci się kręci ?
I w jakim stanie są rolki
Obstawiam Black boxa
nie wiem do jakich obrotów, bo nie mam obrotomierza, a co do rolek to nawet tam nie zaglądałem…
Poszukaj gdzieś na necie o blokadach w tym swoim skuterku bo to pewnie przez nie …
On seryjnie lata 100km/h, a jeżeli masz już spory przebieg, to obstawiam zjedzone rolki Max ci to poleci po wymianie tłumika 110km/h. To jest skuter, na więcej nie licz
a jakie to moga byc rolkiż
Pawełek napisał:
a jakie to moga byc rolkiż
tzn.?
że nie wiesz jaki rozmiar i waga, czy nie masz pojęcia gdzie one są?
nie mam pojęcia jaki rozmiar i waga… i teraz pytanie jak odkręcić wariator? bo próbowałem go klinować jakimś śrubokrętem i kluczem,ale na marne…
Kluczem Pneumatycznym : )
Tak jak wyżej kondzio powiedział, wariator odkręcisz kluczem pneumatycznym. Jeżeli go nie masz to jedź na jakąś najbliższą wulkanizację i zapytaj czy by Ci nie rozkręcili.
żadnym , kluczem , najbardziej domowy sposób, to odkręcasz wydech , w okno wydechowe wkładasz kawałek listewki drewnianej tak żeby zablokować tłok , ale tłok przykładadasz delikatnie krecąc wariem , i potem pulsacyjnie próbuj odkręcić wario,
tak, i listewke zlamieć i mu zostanie w srodku
ale to nie ma byc wykałaczka tylko coś konkretnego , u mnie np jest trzonek od pędzla , i wbrew pozorom nie łatwo to połamać
Listewka z reguły nie jest wytrzymała, trza było mówić że trzonek.
Najzajebistszy sposób, to dwie deseczki i ścisk stolarski(tylko porządny ;)). Bierzemy dwie deseczki, przykładamuy po przeciwległych stronach talerza wariatora i ściskamy ściskiem stolarskim Efekt zadowalający, ponieważ nie da się nic uszkodzić tym sposobem